Antrenament pentru masa musculara de 4 saptamani

Publicat in

Un antrenament dur, care va aduce castiguri impresionante de masa musculara si forta.

Este un antrenament foarte dur, de aceea nici nu trebuie urmat mai mult de patru saptamani, dupa care se face o descarcare. Cu acest antrenament veti putea catiga cateva kilograme bune de muschi, fara a apela la steroizi sau alte substante nocive. 

Este un antrenament de masa musculara clasic, impartit pe grupe musculare. In total este vorba de 5 sedinte de antrenament pe saptamana. Folositi greutati care sa va permita sa efectuati numarul de repetari recomandat.

 

LUNI
Exercitiu Seturi Repetari
Impins cu haltera din orizontal 5 8-10
Impins cu haltera din inclinat 4 8-10
Fluturari cu gantere 4 8-10
Impins cu gantere din declinat 3 8-12
Fluturari la cabluri 3 12
Abdomene la banca declinata 4 pana la epuizare
Ridicari de picioare 3 15-20

 

MARTI
Exercitii Seturi Repetari
Tractiuni 5 8-10
Ramat cu bara T 4 10
Tractiuni la helcometru 4 8-10
Ramat cu bara din aplecat 3 8
Ramat din sezut 4 8-10
Indreptari 4 10-12
Hiperextensii 4 15
Andomene la banca declinata 3 25
Abdomene la sol 4 50
Rasuciri rusesti 1 100 pe fiecare parte

 

MIERCURI
Exercitiu Seturi Repetari
Flexii cu bara dreapta 5 6-10
Flexii Preacher la aparat 4 10
Flexii cu gantere 4 8-10
Tractiuni cu priza inversa 3 pana la epuizare
Impins cu priza ingusta 4 10
Flotari la paralele 4 pana la epuizare
Extensii la helcometru 4 10
Ridicari pe marginea bancutei 4 pana la epuizare
Extensii la helcometru cu priza inversa 4 10
Abdomene la cabluri 2 25
Rasuciri rusesti 1 100 pe fiecare parte

 

JOI
Exercitiu Seturi Repetari
Presa militara 3 10
Ridicari laterale cu gantere 5 10-12
Fluturari la spate din aplecat 1 15
Ramat din picioare 3 10
Ridicari in fata la cabluri cu un singur brat 3 15 pe fiecare brat
Genuflexiuni 5 10
Extensii pentru picioare 4 10-12
Presa la 45 de grade 3 10
Hack-squat la aparat 3 10
Flexia picioarelor din culcat 3 10-12

 

SAMBATA
Exercitiu Seturi Repetari
Impins cu gantere din orizontal 4 10
Flotari la paralele pentru piept 5 10-12
Tractiuni la helcometru 4 10
Ramat din sezut 4 10
Impins cu gantere pentru umeri 4 8-10
Ridicari laterale cu gantere 5 10
Flexii cu bara dreapta 3 10
Extensii la helcometru cu sfoara 4 10
Genuflexiuni 4 10
Extensii pentru picioare 3 10-12
Abdomene la banca declinata 4 50
Ridicari de picioare 3 15

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Antrenament avansat pentru masa musculara in sala de forta Antrenament avansat pentru masa musculara Un antrenament solicitant, dar care va aduce rezultate uimitoare! Absolut interzis incepatorilor! 14 Feb, 2016
Antrenament dur pentru brate mari Ghid complet pentru brate imense Brate masive. Le vrei! Si vorbim de bicepsi si tricepsi mari. Nu de brate acoperite de grasime. Daca nu se vede macar o vena groasa infasurata in jurul bicepsului, mai ai de munca. Iata ce trebuie sa faci! 12 Jul, 2016
Antrenament pentru cresterea fortei musculare Antrenament pentru cresterea fortei Un antrenament solicitant, al carui principal scop este acumularea de forta musculara. Daca se intampla sa se dezvolte si masa musculara, atunci cu atat mai bine! 14 Feb, 2016
Antreneaza-te acasa folosind gantere Antrenamente cu gantere facute acasa Nu ai disponibil mult echipament pentru a te antrena? Nu iti fa griji, aceste antrenamente cu gantere pot fi facute acasa sau la sala, fiind foarte bune pentru dezvoltarea masei musculare. Poti folosi aceste antrenamente si pentru a aduce stimuli noi la care muschii sa raspunda. 14 Feb, 2016
Antrenament pentru umeri mari Antrenament total pentru umeri Umerii sunt una din partile anatomice cele mai proeminente. Fie ca sunt acoperiti sau nu, pot face pe cineva sa para mult mai masiv. Pentru culturisti sau pentru cei entuziasti de fitness, umerii sunt una din grupele musculare care va vor face talia sa para mai mica fara a peirde centimetrii din jurul ei. 14 Feb, 2016
antrenament pentru cresterea fortei generale de powerlifting si culturism Antrenamentul 5/3/1 pentru forta si masa musculara Antrenamentul 5/3/1 creat de Jim Wendler este printre cele mai cunoscute si populare antrenamente de forta din lume. De ce? Pentru ca functioneaza al naibii de bine. 11 Jul, 2017
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.