Antrenament pentru masa musculara de 4 saptamani

Publicat in

Un antrenament dur, care va aduce castiguri impresionante de masa musculara si forta.

Este un antrenament foarte dur, de aceea nici nu trebuie urmat mai mult de patru saptamani, dupa care se face o descarcare. Cu acest antrenament veti putea catiga cateva kilograme bune de muschi, fara a apela la steroizi sau alte substante nocive. 

Este un antrenament de masa musculara clasic, impartit pe grupe musculare. In total este vorba de 5 sedinte de antrenament pe saptamana. Folositi greutati care sa va permita sa efectuati numarul de repetari recomandat.

 

LUNI
Exercitiu Seturi Repetari
Impins cu haltera din orizontal 5 8-10
Impins cu haltera din inclinat 4 8-10
Fluturari cu gantere 4 8-10
Impins cu gantere din declinat 3 8-12
Fluturari la cabluri 3 12
Abdomene la banca declinata 4 pana la epuizare
Ridicari de picioare 3 15-20

 

MARTI
Exercitii Seturi Repetari
Tractiuni 5 8-10
Ramat cu bara T 4 10
Tractiuni la helcometru 4 8-10
Ramat cu bara din aplecat 3 8
Ramat din sezut 4 8-10
Indreptari 4 10-12
Hiperextensii 4 15
Andomene la banca declinata 3 25
Abdomene la sol 4 50
Rasuciri rusesti 1 100 pe fiecare parte

 

MIERCURI
Exercitiu Seturi Repetari
Flexii cu bara dreapta 5 6-10
Flexii Preacher la aparat 4 10
Flexii cu gantere 4 8-10
Tractiuni cu priza inversa 3 pana la epuizare
Impins cu priza ingusta 4 10
Flotari la paralele 4 pana la epuizare
Extensii la helcometru 4 10
Ridicari pe marginea bancutei 4 pana la epuizare
Extensii la helcometru cu priza inversa 4 10
Abdomene la cabluri 2 25
Rasuciri rusesti 1 100 pe fiecare parte

 

JOI
Exercitiu Seturi Repetari
Presa militara 3 10
Ridicari laterale cu gantere 5 10-12
Fluturari la spate din aplecat 1 15
Ramat din picioare 3 10
Ridicari in fata la cabluri cu un singur brat 3 15 pe fiecare brat
Genuflexiuni 5 10
Extensii pentru picioare 4 10-12
Presa la 45 de grade 3 10
Hack-squat la aparat 3 10
Flexia picioarelor din culcat 3 10-12

 

SAMBATA
Exercitiu Seturi Repetari
Impins cu gantere din orizontal 4 10
Flotari la paralele pentru piept 5 10-12
Tractiuni la helcometru 4 10
Ramat din sezut 4 10
Impins cu gantere pentru umeri 4 8-10
Ridicari laterale cu gantere 5 10
Flexii cu bara dreapta 3 10
Extensii la helcometru cu sfoara 4 10
Genuflexiuni 4 10
Extensii pentru picioare 3 10-12
Abdomene la banca declinata 4 50
Ridicari de picioare 3 15

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

foloseste greutati mari pentru a avea brate mari Antrenament pentru brate cu greutati maximale De ce ai brate mici si un corp firav? Nu te antrenezi cu greutati suficient de mari. Aici gasesti un program de antrenament de 12 saptamani care sa iti transforme scobitorile pe care le numesti brate in ceva cu care sa te mandresti. 08 Nov, 2016
Muschi facuti acasa Vrei un antrenament pe care sa il faci acasa, fara sa fie nevoie de gantere si haltere? Aici gasti un antrenament full body pe care il poti face acasa, sau oriunde. 05 Feb, 2019
antrenament pentru trapez Antrenament pentru trapez Un trapez mare poate transforma un culturist oarecare intr-un culturist extraordinar. Iata un antrenament prin care sa iti dezvolti un trapez masiv si dens! 14 Feb, 2016
Daca te antrenezi dimineata ai nevoie de cateva reguli pentru a avea sesiuni reusite Antrenament pentru cei care merg la sala dimineata Majoritatea programelor de antrenament pentru masa musculara sunt concepute pentru cei care merg la sala dupa-masa sau seara. Daca iti place sa mergi dimineata, gasesti aici antrenamentul perfect si cateva sfaturi. 14 Feb, 2016
Antrenament pentru brate de 1000 de repetari Antrenamentul bratelor de 1000 de repetari Cu acest antrenament iti poti mari bratele cu pana la 5 cm. Este un antrenament cu volum imens; esti destul de nebun sa il incerci? 14 Feb, 2016
Antrenament pentru umeri mari Antrenament total pentru umeri Umerii sunt una din partile anatomice cele mai proeminente. Fie ca sunt acoperiti sau nu, pot face pe cineva sa para mult mai masiv. Pentru culturisti sau pentru cei entuziasti de fitness, umerii sunt una din grupele musculare care va vor face talia sa para mai mica fara a peirde centimetrii din jurul ei. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.