Metoda brutala pentru cresterea picioarelor

Publicat in

Vrei sa iti faci scobitorile sa creasca? Incearca acest antrenament rapid si brutal! Si garantat o sa urasti fandarile dupa ce il vei termina!

Acest antrenament iti va testa limitele. Dar este unul 100% pentru hipertrofie, asa ca vei pune si ceva carne pe picioarele alea slabe ale tale! Antrenamentul este brutal! Iar febra musculara care va rezulta va fi epica! O sa povestesti nepotilor despre aceasta febra musculara!

Pentru ca antrenamentul sa fie eficient, tine pauzele cat mai scurte si foloseste greutati cu care sa atingi epuizarea la numarul de repetari indicat! Si da, o a iti iasa fandarile pe gat!

Antrenamentul este alcatuit din 4 seturi gigant. Pauza intre seturile gigant este de 2-3 minute. Exercitiile din cadrul setului gigant se fac unul dupa altul, fara pauza.

Setul gigant 1

Se repeta setul gigant de 3 ori, cu pauza maxim 40 de secunde. La finalul setului 3 se urmeaza o pauza de 2-3 minute si se trece la setul gigant 2.

Setul gigant 2

Se repeta setul gigant de 2 ori, cu pauza maxim 40 de secunde. La finalul setului 2 se urmeaza o pauza de 2-3 minute si se trece la setul gigant 3.

Setul gigant 3

Se face un singur set gigant La finalul sau se urmeaza o pauza de 2-3 minute si se trece la setul gigant 4.

Setul gigant 4

Se repeta setul gigant de 3 ori, cu pauza maxim 40 de secunde.

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Bicepsi mari in 4 pasi simplii Bicepsi mari in 4 pasi Bicepsii raspund cel mai bine la tehnici specifice, de tensiune mare, care deseori necesita doar greutatea corpului. 12 Nov, 2019
seturi pauza-odihna pentru a avea forta si masa musculara Pauza-odihna pentru forta si putere Aceasta metoda nu numai ca functioneaza rapid, dar este si foarte satisfacatoare daca iti plac greutatile mari. Si nu construieste doar masa musculara, dar si forta. 29 May, 2018
cresteri musculare specializate pentru piept, triceps si umeri Hipertrofie specifica muschiului: piept, umeri si triceps Pentru a stii cum sa antrenezi eficient un anumit muschi trebuie sa ii cunosti structura pentru a adapta numarul de repetari, seturi si odihna la specificul sau. In aceasta prima parte a seriei o sa vorbim de cum sa iti cresti cat mai eficient si rapid pectoralii, deltoizii si tricepsii. 08 Aug, 2017
invata cum sa faci flotari intr-o mana Flotari intr-o mana Flotarile intr-o mana reprezinta un exercitiu foarte greu care necesita tehnica si indemanare. Ajuta la coordonarea mai buna dintre muschi, fiind un exercitiu functional si de echilibrare a fortei. 14 Feb, 2016
Barile groase, sau fat grip, noua metoda de antrenament Antrenamente cu bari groase De ce antrenamentele cu bari care permit o priza cat mai groasa sunt superioare antrenamentelor cu bari clasice. 14 Feb, 2016
Cum sa iti antrenezi eficient abdomenul 10 lucruri pe care nu le stiai despre antrenamentul abdomenului A avea un abdomen plat si bine definit este visul oricui vine la sala de forta. De aceea multi isi fac o prioritate din antrenarea abdomenului. Orice exercitii ai face, nu poti reliefa abdomenul daca este acoperit de grasime. Dar exista si metode de a face antrenamentele abdomenuluii mai eficiente si interesante. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.