Un nou exercitiu pentru umeri uriasi

Publicat in

Acest exercitiu loveste in toate cele trei capete ale umerilor plus romboizi si trapez. Greu de intrecut! Iata despre ce este vorba.

Daca ai probleme cu umerii iti afecteaza antrenamentul intregii parti superioare. Poti sa ai umeri ca ghiulelele de tun si sa impingi pentru piept cat 10 barbati la un loc, daca apar probleme la un umar toate acestea se duc pe apa Sambetei. 

Exercitiul de fata iti permite sa folosesti greutati mici, pentru o pompare maxima, dar in acelasi timp este suficient de intens pentru a induce cresteri musculare. De asemenea, este si foarte prietenos cu umerii, putand sa te ajute in perioadele de refacere si reabilitare. 

Ridicari cu gantere deasupra capului folosind cu banda elastica

 

 

 

  1. Pune o banda elastica de rezistenta mica spre medie in jurul incheieturilor mainilor.
  2. Ia cate o gantera nu foarte grea in fiecare mana si tine-le pe langa corp. 
  3. Ridica-le deasupra capului tinand bratele perfect drepte si formand un V cand ajungi cu ele deasupra capului.
  4. Initiaza miscarea ca la ridicari in fata dar avand o priza neutra (palmele orientate una spre cealalta). Pe masura ce bratele se ridica departeaza-le unul de altul ca in final sa ajungi sa ai ambele brate la un unghi de 45 de grade fata de corp. 
  5. Revino la pozitia de start in aceeasi maniera, controland greutatile cand le cobori. Coborarea ar trebui sa dureze 3-4 secunde. 
  6. Nu elibera din tensiune cand ajungi cu ganterele jos. Tine tensiunea din banda elastica pentru a activa permanent fibrele musculare. 

Fa aceste ridicari inainte de antrenamentul umerilor sau al pieptului. Iti vei activa fibrele musculare, iti vei incalzi bine articulatiile si vei putea face mai eficient exericitiile compuse. Fa cateva seturi de 8-10 repetari.

Cum functioneaza

Acest exercitiu combina toate beneficiile exercitiilor pentru umeri precum ridicari laterale, ridicari in fata si exercitii de mobilitate. Lucreaza toate cele 3 capete ale umerilor plus romboizii si trapezul inferior. Banda de rezistenta tine omoplatii in pozitia corecta si nu poti compensa folosind trapezul superior, ceea ce inseamna ca izoleaza perfect deltoizii. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Exercitiile pliometrice - antrenamente cu sarituri Exercitiile pliometrice Exercitiile pliometrice sunt miscari scurte si puternice care ne ajuta sa devenim mai rapizi si mai puternici, dar si sa avem o masa musculara mai mare si mai putina grasime. 14 Feb, 2016
Creste-ti masa musculara cu aceste 10 reguli 10 reguli pentru a creste in masa musculara 10 reguli, sau mai bine zis recomandari, care sa va ajute sa cresteti cat mai mult in masa musculara. 14 Feb, 2016
Goleste glicogenul muscular pentru a putea manca de Craciun Supravietuieste sarbatorilor cu antrenamentele reductoare de glicogen In loc sa urmezi restrictii alimentare severe in perioada sarbatorilor de iarna mai bine munceste mai intens in sala de forta pentru a merita ceea ce vei manca de Craciun! 06 Dec, 2016
Exercitiile cu greutati cele mai bune pentru masa musculara Cele mai eficiente exercitii pentru masa musculara O analiza detaliata a celor mai bune exercitii pentru a construi masa musculara, dar si o impartire pe grupe musculare a acestora. Nu mai irosi timpul in sala de forta si foloseste doar exercitii care aduc rezultate vizibile! 14 Feb, 2016
Crestere musculara rapida si sigura 2 mecanisme pentru crestere musculara rapida Va place ca la fiecare antrenament sa dati tot ce puteti si sa folositi cele mai mari gantere si discuri cat mai multe? Sau va place sa va pompati muschii si sa ii simtiti cum ard? Care din cele doua metode este cea mai buna pentru o crestere musculara rapida? A da, si cand ati schimbat ultima data exercitiile pe care le folositi? 14 Feb, 2016
Flotari si fluturari trx pentru piept mai mare Mareste-ti pieptul fara exercitii cu haltera Toti vor sa aibe un piept mai mare. Atunci de ce toti folosesc exercitii de impins cu haltera? Exista o cale mai buna si mai eficienta. 07 Jun, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.