Renunta la sedinta de antrenament a bratelor

Publicat in

Exista o metoda mai desteapta de a avea brate mari si puternice. Iata care este.

Majoritatea celor care merg la sala au o zi dedicata antrenamentului bratelor, zi in care iti solicita la maxim muschii acestor membre in asa masura incat doua zile dupa abia le mai pot misca. Exista o metoda mai buna de a avea brate mari si puternice.

Renunta la o zi dedicata antrenamentului bratelor. Antreneaza-ti tricepsii intr-o zi, eventual impreuna cu o grupa musculara mai mare iar pentrui bicepsi fa un singur exercitiu de 2-4 seturi, de 3-4 ori pe saptamana. Nu conteaza cat de intens iti antrenezi picioarele, spatele sau pieptul, sigur gasesti 5-10 minute la finalul antrenamentelor sa faci cateva serii de biceps. 

Secretul frecventei ridicate

Secretul oricarui antrenament cu frecventa ridicata este gestionarea volumului si intensitatii la fiecare sedinta de antrenament. Exista doua lucruri esentiale pentru a beneficia la maxim de pe urma acestei abordari:

  1. Roteste numarul repetarilor. Fa 3 seturi de 12 repetari intr-o zi, 4 x 6 in alta zi si 2 x 20 in alta zi. 
  2. Nu exagera cu atingerea epuizarii musculare; fa-o rar. Si mult mai rar, sau deloc, mergi dincolo de epuizare cu tehnici precum seturi descrescatoare sau pauza-odihna. Opreste-te cu 1-2 repetari inainte de epuizarea musculara.

Mai putin brutal, mai consistent

Bicepsii raspund mai bine la stimuli consistenti si mai putin brutali. Sa iti antrenezi mai des bicepsii nu iti va afecta restul antrenamentelor daca o faci cum trebuie. Poti face 3 seturi de flexii la cabluri cu o zi inainte de a iti lucra spatele, fiind mai usoare, asa ca nu iti vei anihila bicepsii si o sa poti presta in continuare bine cand vine randul spatelui. 

Alege exercitiile tale preferate pentru biceps siadauga cate unul la finalul antrenamentelor. Aceasta simpla schimbare iti va aduce cresteri importante ale bratelor. 

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

muschi mai mari cu dropseturi japoneze Drop seturi japoneze Drop seturile, sau seturile descrescatoare, sunt o metoda de intesificare extrem de populara pentru cresterea masei musculare si andurantei musculare. Urmatorul pas in sporirea rezultatelor folosind aceasta tehnica este reprezentat de drop seturile japoneze. 04 Dec, 2018
Metoda de 100 repetari cu bara hexagonala (bara pentru trapez) Metoda de 100 repetari cu bara hexagonala Indreptarile cu bara hexagonala sunt un exercitiu hibrid perfect, combinand beneficiile genuflexiunilor cu cele ale indreptarilor. Foloseste aceasta metoda care dureaza 10 saptamani pentru a iti creste masa musculara generala. 01 May, 2018
Exercitii pentru antrenamente cu powerbags, zisi si saci de forta Antrenamente cu powerbags Sacii pentru forta, powerbags in engleza, au aparut prin 2003 si au devenit din ce in ce mai populari. Fac parte din fitnessul functional si pot furniza un antrenament provocator, fiind o schimbare binevenita de la antrenamentele cu greutati clasice. 17 May, 2016
Creste-ti masa musculara a gambelor Gambe incapatanate? Fa-le sa creasca Gata cu gambele subdezvoltate si picioarele de gaine. Iata sapte metode prin care sa faci gambele incapatanate sa creasca chiar daca geneticul nu te ajuta. 14 Feb, 2016
Urcari pe scarita pentru dezvoltarea picioarelor Un exercitiu ignorat de multi, dar care te poate ajuta sa iti dezvolti mai rapid picioarele, si te tine departe de accidentari. 14 Feb, 2016
Cum se fac corect antrenamentele aerobe Intoarcerea antrenamentelor aerobe Pana nu de mult, cand se spunea "conditie fizica", sportivii si antrenorii de elita se gandeau la antrenamente anaerobe, care sa testeze limitele durerii si oboselii. Peste tot suntem invatati ca efortul de tip aerob nu isi are locul intr-un program serios de antrenament, decat in cazul in care se doreste definirea sau slabirea. Dar conditia fizica este mai mult de atat. 14 Feb, 2016

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.