Renunta la sedinta de antrenament a bratelor

Publicat in

Exista o metoda mai desteapta de a avea brate mari si puternice. Iata care este.

Majoritatea celor care merg la sala au o zi dedicata antrenamentului bratelor, zi in care iti solicita la maxim muschii acestor membre in asa masura incat doua zile dupa abia le mai pot misca. Exista o metoda mai buna de a avea brate mari si puternice.

Renunta la o zi dedicata antrenamentului bratelor. Antreneaza-ti tricepsii intr-o zi, eventual impreuna cu o grupa musculara mai mare iar pentrui bicepsi fa un singur exercitiu de 2-4 seturi, de 3-4 ori pe saptamana. Nu conteaza cat de intens iti antrenezi picioarele, spatele sau pieptul, sigur gasesti 5-10 minute la finalul antrenamentelor sa faci cateva serii de biceps. 

Secretul frecventei ridicate

Secretul oricarui antrenament cu frecventa ridicata este gestionarea volumului si intensitatii la fiecare sedinta de antrenament. Exista doua lucruri esentiale pentru a beneficia la maxim de pe urma acestei abordari:

  1. Roteste numarul repetarilor. Fa 3 seturi de 12 repetari intr-o zi, 4 x 6 in alta zi si 2 x 20 in alta zi. 
  2. Nu exagera cu atingerea epuizarii musculare; fa-o rar. Si mult mai rar, sau deloc, mergi dincolo de epuizare cu tehnici precum seturi descrescatoare sau pauza-odihna. Opreste-te cu 1-2 repetari inainte de epuizarea musculara.

Mai putin brutal, mai consistent

Bicepsii raspund mai bine la stimuli consistenti si mai putin brutali. Sa iti antrenezi mai des bicepsii nu iti va afecta restul antrenamentelor daca o faci cum trebuie. Poti face 3 seturi de flexii la cabluri cu o zi inainte de a iti lucra spatele, fiind mai usoare, asa ca nu iti vei anihila bicepsii si o sa poti presta in continuare bine cand vine randul spatelui. 

Alege exercitiile tale preferate pentru biceps siadauga cate unul la finalul antrenamentelor. Aceasta simpla schimbare iti va aduce cresteri importante ale bratelor. 

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

antrenamente specializatepentru femurali Doua antrenamente pe zi pentru femurali imensi Pentru masa musculara si forta, doua antrenamente pe zi functioneaza cel mai bine. Este adevarat mai ales pentru o grupa musculara precum femuralii. Urmeaza aceasta metoda de antrenament si femuralii iti vor creste intr-un ritm alert. 19 Jun, 2018
Daca ai gambe mici fa-le sa creasca folosind aceasta metoda de antrenament Gambe de gaina: fa-le sa creasca Lucreaza gambele la inceputul antrenamentelor, si fa asta des, avand un volum mare si unghiuri multiple. Astfel vei vedea cum se maresc de la o zi la alta. Iata planul de antrenament pentru cei cu gambe subdezvoltate (sau de gaina!) 14 Feb, 2016
Antreneaza aceeasi grupa musculara doua zile la rand Antreneaza aceeasi grupa musculara doua zile la rand Pentru cresteri musculare mai bune, lucreaza intens o grupa musculara intr-o zi si a doua zi lucreaza aceeasi grupa musculara cu greutati usoare, de pompare. Iata de ce functioneaza. 11 Jun, 2019
antrenamentul 1-6 este o metoda avansata de crestere a fortei musculare Sistemul de antrenament 1-6 Metoda de antrenament 1-6 foloseste o varietate de protocoale de repetitii pentru a induce hipertrofie si forta rapid. Iata despre ce este vorba. 25 Jul, 2017
Antrenament facut cu un singur picior Fara genuflexiuni: antrenamente pe un singur picior pentru masa musculara si forta Este stiut ca genuflexiunile sunt cel mai bun exercitiu pentru picioare si chiar intregul corp. Dar adevarul este ca necesita multa tehnica, si pentru majoritatea amatorilor nu este recomandat sa se foloseasca greutati mari. O alternativa eficienta la genuflexiuni sunt antrenamentele pe un singur picior. 14 Feb, 2016
4 lucruri esentiale despre gambe 4 lucruri esentiale despre gambe Ce faci daca ai gambele mici desi le antrenezi 3 zile pe saptamana? Incearca aceste trucuri. 21 May, 2019
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.