Cel mai bun stimulator al masei musculare

Indreptari romanesti cu gantere

Publicat in

Principala grupa musculara lucratafemurali
Alti muschi lucratifesieri, lombari
Echipamentgantere
Mecanicacompusa

Folosirea ganterelor in loc de haltera pentru a executa indreptarile romanesti sporeste confortul la nivelul prizei, pentru ca fiecare brat este liber sa se miste mai natural.

pozitie de start
pozitie de final

1. Stai drept si tine cate o gantera in fiecare mana. Picioarele trebuie sa fie la nivelul umerilor cu genunchii usor indoiti. Aceasta va fi pozitia de start.

2. Coboara usor ganterele pana sub genunchi prin flexarea soldurilor. Ganterele trebuie sa ramana tot timpul aproape de coapse si spatele sa fie perfect drept. Poti cobori si mai mult ganterele daca nu simti tensiune in femurali.

3. Revino la pozitia initiala prin extensia soldurilor. Repeta. 

ATENTIE! Nu este un exercitiu recomandat celor cu probleme de sanatate la zona lombara. Trebuie avut mare grija sa nu se arcuiasca spatele in timpul aplecarii. Este foarte important ca spatele sa fie perfect drept, altfel pot aparea accidentari grave. 

Referinte

Cel mai bun stimulator al masei musculare

Articole din aceiasi categorie

Stretching pentru femural Un exercitiu de incalzire care ar trebui facut inainte de orice antrenament al partii inferioare. Necesita folosirea unei benzi elastice. 14 Feb, 2016
Indreptari romanesti pe un picior Este un exercitiu care intareste lantul posterior format din femurali, glutei si lombari. Acesti muschi lucreaza impreuna pentru a extinde soldurile. In plus, acest exercitiu nu solicita prea tare spatele, asa cum o fac indreptarile romanesti clasice. 14 Feb, 2016
Indreptari cu picioarele fixe Indreptarile cu picioarele fixe reprezinta un exercitiu cu vechime care in timp a fost inlocuit de indreptarile romanesti. Totusi poate avea utilitate cand se vrea o intindere mare a femuralilor. 11 Jan, 2017
Hiperextensii inverse Acest exercitiu pentru femurali se face cel mai simplu la un aparat special, dar care este rar intanlit in salile de forta. Si este mare pacat pentru ca acesta este probabil cel mai bun exercitiu pentru lantul de muschi posteriori. 14 Feb, 2016
Indreptari romanesti la aparatul Smith Acest tip de indreptari romanesti nu sunt la fel de eficiente ca varianta cu greutati libere, dar sunt un bun punct de plecare pentru incepatori si pentru cei care inca nu stapanesc tehnica corecta. Este o variatie a indreptarilor romanesti, in niciun caz un inlocuitor. 14 Feb, 2016
Flexia picioarelor din culcat Se poate spune despre flexia picioarelor din culcat ca a devenit un exercitiu clasic al femuralilor, aproape orice sala avand un aparat pentru a il putea face. 14 Feb, 2016

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.