Brate sexy - antrenament pentru femei cu seturi gigant

Publicat in

Esti o femeie hotarata, de succes, dar fara mult timp de mers la sala? Iti doresti brate tonifiate si feminine? Fa acest antrenament scurt dar intens, care lucreaza bicepsii, tricepsii si umerii!

Un antrenament reusit nu trebuie sa dureze ore intregi. Din contra! Profita la maxim de timpul petrecut in sala de fitness; urmeaza acest program de antrenament si vei avea brate sexy si tonifiate intr-un timp foarte scurt. 

Antrenamentul lucreaza bicepsii, tricepsii si umerii folosind seturi gigant - o succesiune de exercitii facute unele dupa altele, fara odihna intre ele. Astfel iti vei creste si pulsul, vei arde mai multa grasime si vei pleca din sala cu sentimentul ca ai facut o treaba buna!

Daca deja ai un program de antrenament pe care il urmezi, poti adauga acest antrenament ca o zi suplimentara, cu conditia sa nu lucrezi bratele doua zile la rand (si sa ai timpul necesar de a merge la sala o zi in plus). Daca vrei sa te concentrezi pe tonifierea si dezvoltarea bratelor si umerilor, poti face antrenamentul de doua ori pe saptamana.

Fiecare exercitiu necesita 10-15 repetari. Ultimele 4-5 repetari sunt cele mai grele, dar ele sunt cele care conteaza asa ca pune-ti toata abitia sa lucrezi pana la epuizarea muschilor. Pana la urma si cand te antrenezi cu greutati, ca si in viata, obtii rezultate in functie de cat de mult te implici!

 slabeste cu acai

Sfaturi despre exercitii

Setul gigant 1

Flexii prin pronatie (priza inversa)

Foloseste o bara dreapta pentru toate exercitiile din acest set gigant. Este mai bine sa faci flexiile cu priza inversa la inceput, nu la finalul antrenamentului cum se fac de obicei, pentru ca necesita o forta mai mare si in acest moment esti mai odihnita. Priza prin pronatie (cu palmele spre podea) lucreaza atat bicepsii cat si antebratele.

Flexii cu priza inversa femei

Presa franceza din picioare 

Nu fa pauza dupa flexiile cu priza inversa (pauza este doar timpul necesar de a trece de la un exercitiu la celalalt). Ridica bara dreapta deasupra capului si tine coatele aproape de cap. Tine picioarele cum iti este mai comod: pe aceeasi linie sau un picior adus mai in fata. 

Ramat din picioare

Din nou, fara pauza, tine bara atarnata in maini cu o priza la latimea umerilor. Apleaca-te foarte putin in fata si indoaie usor genunchii. Cand ridici bara spre barbie condu-o din coate. Imagineaza-ti ca incerci sa atingi tavanul cu coatele pe masura ce le ridici. 

Setul gigant 2

Flexii la cabluri cu funia

Incepem acest set gigant cu p variate de ciocane. Cand le faci ai grija ca umerii sa fie trasi spre spate si coatele fixe si apropiate de corp. Trage puternic de franghie dar ai grija sa nu relaxezi bratele in partea de jos a miscarii. Este indicat sa ai permanent tensiune in bicepsi.

Extensii cu sfoara pentru triceps

Muta scripetele in pozitia de sus. Cand faci extensiile pentru triceps tine umerii trasi inapoi, coatele fixe si incordeaza abdomenul. In partea excentrica a exercitiului (cand mainile se ridica spre piept) nu flexa bratele mai mult de 90 de grade pentru a nu odihni tricepsul.

Fluturari la spate cu sfoara

Muta scripetele astfel incat sa iti vina in dreptul umerilor. Indoaie usor genunchii, incordeaza abdomenul si trage sfoara spre barbie. Trebuie sa simti cum lucreaza trapezul, bicepsii si umerii.

Fluturari ls spate funie femei

Setul gigant 3

Flexii cu gantere 

La setul gigant 3 vom folosi gantere. Alege gantere cu care stii ca poti face 10-15 repetari, dar nu mai multe (este valabil pentru toate exercitiile, alege o greutate cu care stii ca te poti incadra in intervalul 10-15 repetari - nici mai multe, nici mai putine).

Extensii cu gantera deasupra capului

Acum pune cele doua gantere deoparte si alege o sigura gantera mai grea. Miscarea este similara cu ce ai facut la presa franceza din picioare. Tine coatele aproape de cap, coboara greutatea controlat si ridic-o cat poti de repede.

Ridicari laterale

Foloseste o greutate relativ mica. Tine coatele usor indoite si controleaza miscarea. Nu ridica ganterele mai sus decat umerii. 

Ridicari la terale pentru umei sexy

Setul gigant 4

Flexii cu discul

Foloseste un disc cu o greutate de 5 kg. Fa flexii tinand discul cu ambele maini, coatele lipite de corp si fixe.

Flexii cu discul pentru biceps

Extensii deasupra capului cu discul

Ridica discul deasupra capului cu ambele brate. Tine coatele langa urechi si fa la fel ca la presa franceza si extensiile cu gantera deasupra capului

Ridicarea discului in fata

Nu ridica discul mai mult de nivelul umerilor si nu te odihni cand cobori discul (cum ai ajuns in partea de jos incepi imediat sa il ridici, nu fa pauza). Tine abdomenul incordat pentru a nu te balansa si iti lua avant. Spre finalul setului te vei chinui sa faci numarul prescris de repetari dar nu renunta! Acum produci cele mai bune rezultate! 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Cel mai bun iaurt pentru a slabi Cel mai bun iaurt pentru a slabi Stim ca iaurtul este un aliment sanatos care ne poate ajuta sa slabim. Dar sunt toate iaurturile la fel? NU! Afla de aici care este cel mai bun iaurt cand vrei sa slabesti. 04 Apr, 2019
femeile nu trebuie sa se bazeze doar pe sala pentru a slabi 6 feluri in care sala NU ajuta femeile sa slabeasca Nu este un articol impotriva mersului la sala de fitness. Din contra! Dar multe femei isi fac o idee gresita despre ce inseamna mersul la sala (si efortul fizic in general) si slabirea. Aici gasesti 6 greseli facute de femei cand merg la sala pentru a slabi. 08 Mar, 2018
femeile trebuie sa se antreneze cu greutati pentru a fi sanatoase si a arata bine 15 motive pentru care toate femeile ar trebui sa se antreneze cu greutati Antrenamentele cu greutati vor transforma femeile in monstrii plini de muschi? Pe scurt, NU! Ce se intampla cu adevarat cand o femeie face antrenamente intense cu greutati? De ce este important si ce efecte va avea asupra corpului? 03 Nov, 2017
din punct de vedere biologic, femeile suntmai puternice si rezistente decat barbatii Femeile sunt mai puternice decat barbatii, din punct de vedere biologic Un nou studiu a descoperit ca femeile sunt mai puternice decat barbatii din punct de vedere biologic. 15 Feb, 2018
glanda tiroida sanatoasa la femei. cum sa o intretii Functionarea optima a glandei tiroide la femei Problemele la glanda tiroida devin din ce in ce mai frecvente, iar femeile sunt mai predispuse la astfel de complicatii. Aici gasesti 11 sfaturi prin care sa ai grija de tiroida pentru a fi sanatoasa si a arata bine. 05 Jan, 2018
cum iti maresti masa musculara ca femeie 5 sfaturi pentru femeile care vor sa isi mareasca masa musculara Femeile au dificultati in a isi creste masa musculara. Comparativ cu barbatii sunt mai putin predispuse la astfel de cresteri. Dar prin munca si rabdare isi pot si ele imbunatati aspectul fizic si isi pot creste semnificativ masa musculara. 05 Apr, 2018
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.