Cel mai bun stimulator al masei musculare

Flexia incheieturilor de pe genunchi cu gantere prin pronatie

Publicat in

Principala grupa musculara lucrataantebrate
Alti muschi lucrati-
Echipamentgantere
Mecanicaizolare

Diferenta dintre acest exercitiu si cel in care antebratele sunt sprijinite pe bancuta consta in faptul ca sprijinul pe genunchi nu confera atat de multa stabilitate, ingreunand putin exercitiul.

pozitie de start
pozitie de final

1. Pune doua gantere in fata unei banci. Stai jos pe marginea bancii, cu picioarele deschise la nivelul umerilor. Ancoreaza bine picioarele in sol

2. Ia cate o gantera in fiecare mana si sprijina antebratele pe coapse, astfel incat incheietura mainii sa iasa in afara genunchilor. Palmele trebuie sa fie orientate spre podea. 

3. Flexeaza incheieturile in sus.

4. Mentine o secunda si revino la pozitia de start. Repeta. 

Variatii: Se poate folosi si o bara in loc de gantere. De asemenea, se poate lucra si fiecare brat pe rand. 

Referinte

Cel mai bun stimulator al masei musculare

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.