Cel mai bun stimulator al masei musculare

Flexia degetelor

Publicat in

Principala grupa musculara lucrataantebrate
Alti muschi lucrati-
Echipamenthaltera
Mecanicaizolare

Un exercitiu care iti va incendia antebratele dar care iti va intari si degetele, deci implicit priza.

pozitie de start
pozitie de final

1. Stai in fund la marginea unei bancute si tine in maini o haltera sau bara dreapta scurte. Palmele sa fie orientate in sus si priza la nivelul umerilor. Aceasta va fi pozitia de start.

2. Coboara haltera cat de jos poti prin extensia degetelor. Lasa bara sa coboare pana cand se sprijina in ultima articulatie a degetelor. 

3. Ridica haltera cat de sus poti prin inchiderea pumnului. Mentine o secunda. Repeta.

Sfat: Nu folosi greutati mari pentru ca este un exercitiu solicitant din cauza gradului mare de coborare a halterei. 

Referinte

Cel mai bun stimulator al masei musculare

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.