Antrenamentul german de remodelare corporala pentru femei - partea II

Publicat in

A venit momentul sa accelerezi putin lucrurile. Partea a doua a antrenamentului german de remodelare corporala pentru femei este mai intensa decat prima, ceea ce va ajuta la arderea grasimii incapatanate si tonifierea musculara.

Dupa ce ai exersat timp de 4-6 saptamani prima parte a antrenamentului german de remodelare corporala pentru femei, ai devenit mai supla si mai puternica. Acum urmeaza continuarea, care iti va aduce ultimele transformai ale corpului, ca sa fii gata de plaja.  

Acest nou antrenament de remodelare corporala este alcatuit la fel ca primul: un exercitiu al partii superioare combinat cu un exercitiu al partii inferioare, cu cat mai putina pauza intre ele. Ai grija sa te provoci la fiecare set si antrenament, marind greutatile de fiecare data. Cum ai deja o baza formata, de la prima parte a antrenamentului, vei putea incepe direct cu greutati mari.

Restul caracterisitcilor sunt la fel ca la prima parte. Pentru explicatii legate de tempo, pauza, superseturi si frecventa antrenamentelor vezi prima parte a antrenamentului german de remodelare coporala pentru femei.

Antrenamentul 1
Exercitii Seturi Repetari Tempo Pauza
A1. Flexia picioarelor din culcat (ridici greutatile cu ambele picioare, le cobori cu unul singur) 4 4-6/pe picior 4010 30 sec
A2. Impins cu gantere din inclinat (15º - inclinatia bancutei) 4 12-15 3010 30 sec
B1. Fandari 4 10-12 2010 30 sec
B2. Tractiuni la helcometru (manerul V - palmele orientate una spre cealalta) 4 12-15 3010 30 sec
C1. Indreptari romanesti 4 12-15 3010 30 sec
C2. Fluturari la spate din culcat cu un singur brat 4 12-15/pe brat 2011 30 sec

 

Antrenamentul 2
Exercitii Seturi Repetari Tempo Odihna
A1. Genuflexiuni cu bara in spate (picioarele departate) 4 12-15 3010 30 sec
A2. Ramat cu bara din aplecat 4 12-15 3010 30 sec
B1. Hiperextensii 4 12-15 2010 30 sec
B2. Presa pentru umeri cu gantere, din picioare (palmele orientate una spre cealalta) 4 12-15 3010 30 sec
C1. Urcari pe scarita cu gantere 4 12-15 1010 30 sec
C2. Abdomene pe mingea elvetiana (tine un disc pe pipet daca ti se par prea usoare) 4 12-15 2010 30 sec

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Femeile slabesc mai greu decat barbatii Femeile slabesc mai greu decat barbatii Femeile pot tolera multe la barbati. Dar ce le roade cu adevarat este capacitatea barbatilor de a arde grasimi mai eficient decat ele. Este un fapt! Iata ce poti face! 14 Mar, 2019
Melodii pe care sa te antrenezi vara asta Melodii pe care sa te antrenezi vara asta Muzica te poate motiva si ajuta sa performezi mai bine la antrenamente. Este dovedit stiintific! Asa ca doamnelor si domnisoarelor...pune-ti-va castile, si sa-i dam drumul! 04 Jul, 2019
Hipertrofia la femei si frica de a deveni prea masive Hipertrofia la femei si frica de a deveni prea masive Antrenamentele inteligente sunt la moda si femeile nu se mai tem de a deveni prea puternice. Dar frica de a deveni prea masive este inca prezenta si descurajeaza multe femei sa se antreneze intens. 25 Oct, 2018
cum sa slabeasca usor femeile Ghid de slabire pentru femei Sa slabesti nu este usor, nici pentru femeie nici pentru barbati. Ca femeie ai unele caracteristici unice care impun o anumita abordare a antrenamentelor si dietei. Aici ai un ghid complet cu tot ce trebuie sa faci pentru a slabi rapid si sanatos. 20 Oct, 2017
reducerea anxietatii la femei cu ajutorul alimentelor 5 nutrienti pentru femei care reduc stresul Stresul nu discrimineaza intre sexe, dar presiunea din viata cotidiana este resimtita diferit de barbati si de femei, de aceea se nasc necesitati nutritionale unice pentru femeile care vor sa combata stresul si anxietatea pentru a trai cat mai linistite si sanatoase. 20 Sep, 2018
Durerile slabirii  antrenament de 20 minute Durerile slabirii: antrenament de 20 minute Testeaza-ti limitele durerii, andurantei si duritatii mentale cu acest antrenament de slabire de doar 20 de minute! 09 Jul, 2020
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.