Antrenamentul german de remodelare corporala pentru femei - partea II

Publicat in

A venit momentul sa accelerezi putin lucrurile. Partea a doua a antrenamentului german de remodelare corporala pentru femei este mai intensa decat prima, ceea ce va ajuta la arderea grasimii incapatanate si tonifierea musculara.

Dupa ce ai exersat timp de 4-6 saptamani prima parte a antrenamentului german de remodelare corporala pentru femei, ai devenit mai supla si mai puternica. Acum urmeaza continuarea, care iti va aduce ultimele transformai ale corpului, ca sa fii gata de plaja.  

Acest nou antrenament de remodelare corporala este alcatuit la fel ca primul: un exercitiu al partii superioare combinat cu un exercitiu al partii inferioare, cu cat mai putina pauza intre ele. Ai grija sa te provoci la fiecare set si antrenament, marind greutatile de fiecare data. Cum ai deja o baza formata, de la prima parte a antrenamentului, vei putea incepe direct cu greutati mari.

Restul caracterisitcilor sunt la fel ca la prima parte. Pentru explicatii legate de tempo, pauza, superseturi si frecventa antrenamentelor vezi prima parte a antrenamentului german de remodelare coporala pentru femei.

Antrenamentul 1
Exercitii Seturi Repetari Tempo Pauza
A1. Flexia picioarelor din culcat (ridici greutatile cu ambele picioare, le cobori cu unul singur) 4 4-6/pe picior 4010 30 sec
A2. Impins cu gantere din inclinat (15º - inclinatia bancutei) 4 12-15 3010 30 sec
B1. Fandari 4 10-12 2010 30 sec
B2. Tractiuni la helcometru (manerul V - palmele orientate una spre cealalta) 4 12-15 3010 30 sec
C1. Indreptari romanesti 4 12-15 3010 30 sec
C2. Fluturari la spate din culcat cu un singur brat 4 12-15/pe brat 2011 30 sec

 

Antrenamentul 2
Exercitii Seturi Repetari Tempo Odihna
A1. Genuflexiuni cu bara in spate (picioarele departate) 4 12-15 3010 30 sec
A2. Ramat cu bara din aplecat 4 12-15 3010 30 sec
B1. Hiperextensii 4 12-15 2010 30 sec
B2. Presa pentru umeri cu gantere, din picioare (palmele orientate una spre cealalta) 4 12-15 3010 30 sec
C1. Urcari pe scarita cu gantere 4 12-15 1010 30 sec
C2. Abdomene pe mingea elvetiana (tine un disc pe pipet daca ti se par prea usoare) 4 12-15 2010 30 sec

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

9 motive pentru care mananci emotional 9 motive pentru care mananci emotional Mancatul emotional apare atunci cand mananci prea mult, fara sa constientizezi sau cand nu iti este foame, in incercarea de a umple un gol emotional. Apare atat la barbati cat si la femei, dar femeile sunt mai predispuse. 30 Aug, 2018
Meditatia te ajuta sa te relaxezi si sa arati mai bine Top 5 beneficii ale meditatiei Se spune ca nivelele noastre de stres sunt de 100 de ori mai mari decat ale stramosilor nostrii de acum un secol. Si cum stresul este numit boala secolului 20, se cauta activ metode eficiente de a-l reduce. Meditatia este una din cele mai eficiente. 20 Oct, 2016
cum sa faci mai multe flotari daca esti femeie Cum sa faci mai multe flotari Sa faci cat mai multe flotari, ca femeie, inseamna ca ai o forta relativa mare. Sa poti face multe flotari nu este doar un test al barbatiei; poate fi si un test al feminitatii. 24 May, 2018
Circuit CroffFit pentru femei, fara echipament pentru a slabi Circuit CrossFit pentru femei, fara echipament N-ai timp? N-ai echipament? N-ai spatiu? Nicio problema! Acest circuit inspirat din CrossFit Iti va creste pulsul si iti va tonifia muschii in doar cateva minute! 18 Oct, 2018
Antremnament pentru femei, marirea pieptului Antrenament pentru partea superioara a pieptului Un antrenament al partii superioare a pieptului, deseori o zona neglijata de majoritatea femeilor. Este un antrenament foarte rapid, dar intens, alcatuit dintr-un set gigant. 15 Sep, 2016
Antrenamente corecte la sala pentru femei 7 lucruri pe care femeile trebuie sa le faca la antrenamente, dar nu le fac Iti sabotezi propriile antrenamente? Femeile sunt mai predispuse la a avea rezultate proaste in privinta antrenamentelor din cauza informatiilor proaste care exista peste tot. Iata 7 lucrui pe care orice femeie trebuie sa le faca pentru a avea rezultate mai bune de pe urma antrenamentelor. 20 Jul, 2017

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.