Antrenamentul german de remodelare corporala pentru femei - partea II

Publicat in

A venit momentul sa accelerezi putin lucrurile. Partea a doua a antrenamentului german de remodelare corporala pentru femei este mai intensa decat prima, ceea ce va ajuta la arderea grasimii incapatanate si tonifierea musculara.

Dupa ce ai exersat timp de 4-6 saptamani prima parte a antrenamentului german de remodelare corporala pentru femei, ai devenit mai supla si mai puternica. Acum urmeaza continuarea, care iti va aduce ultimele transformai ale corpului, ca sa fii gata de plaja.  

Acest nou antrenament de remodelare corporala este alcatuit la fel ca primul: un exercitiu al partii superioare combinat cu un exercitiu al partii inferioare, cu cat mai putina pauza intre ele. Ai grija sa te provoci la fiecare set si antrenament, marind greutatile de fiecare data. Cum ai deja o baza formata, de la prima parte a antrenamentului, vei putea incepe direct cu greutati mari.

Restul caracterisitcilor sunt la fel ca la prima parte. Pentru explicatii legate de tempo, pauza, superseturi si frecventa antrenamentelor vezi prima parte a antrenamentului german de remodelare coporala pentru femei.

Antrenamentul 1
Exercitii Seturi Repetari Tempo Pauza
A1. Flexia picioarelor din culcat (ridici greutatile cu ambele picioare, le cobori cu unul singur) 4 4-6/pe picior 4010 30 sec
A2. Impins cu gantere din inclinat (15º - inclinatia bancutei) 4 12-15 3010 30 sec
B1. Fandari 4 10-12 2010 30 sec
B2. Tractiuni la helcometru (manerul V - palmele orientate una spre cealalta) 4 12-15 3010 30 sec
C1. Indreptari romanesti 4 12-15 3010 30 sec
C2. Fluturari la spate din culcat cu un singur brat 4 12-15/pe brat 2011 30 sec

 

Antrenamentul 2
Exercitii Seturi Repetari Tempo Odihna
A1. Genuflexiuni cu bara in spate (picioarele departate) 4 12-15 3010 30 sec
A2. Ramat cu bara din aplecat 4 12-15 3010 30 sec
B1. Hiperextensii 4 12-15 2010 30 sec
B2. Presa pentru umeri cu gantere, din picioare (palmele orientate una spre cealalta) 4 12-15 3010 30 sec
C1. Urcari pe scarita cu gantere 4 12-15 1010 30 sec
C2. Abdomene pe mingea elvetiana (tine un disc pe pipet daca ti se par prea usoare) 4 12-15 2010 30 sec

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

redu durerile musculare si febra musculara prin metode naturale Diminuarea febrei musculare si durerilor dupa antrenamente Multe femei evita sa se antreneze prea intens si din cauza febrei musculare si durerilor care apar dupa astfel de antrenamente. Aici gasesti tehnici de reducere a acestor dureri pentru a nu avea nicio scuza sa nu depui suficient efort la antrenamente. 04 May, 2017
cum trebuie sa se antreneze femeeile fata de barbati Diferente intre sexe in fitness Cum afecteaza faptul ca esti femeie rezultatele in privinta fitnessului? Exista unele diferente subtile dar importante intre barbati si femei cand vine vorba de cum raspund la exercitiile fizice. 26 Apr, 2018
antrenament cu greutati pentru femei sexy Plan de antrenament de 4 saptamani pentru femei Pentru a iti atinge potentialul maxim, lasa mai usor cardio si concentreaza-te pe antrenamentele cu greutati. Aici ai un program de antrenament pentru 4 saptamani gandit special pentru femei, care iti va creste metabolismul si iti va tonifia musculatura. 22 Feb, 2018
Femeile nu ar trebui sa faca antrenamente pe placa de echilibru Antrenamentele cu placa de echilibru - o pierdere de timp Este la moda ca instructorii de fitness sa isi puna clientele sa lucreze pe placa de echilibru, pentru a isi imbunatati echilibrul si a lucra muschii stabilizatori. Dar este o pierdere de timp; iata de ce! 26 Jan, 2017
7 mituri din lumea fitnessului feminin 7 mituri din lumea fitnessului feminin Lumea fitness-ului este plina de minciuni, dezinformare si concepte depasite. In special cand vine vorba de femeile care fac sport, stratul de minciuni si preconceptii este al naiba de gros. Sa incercam sa facem putina lumina. 21 Feb, 2019
din punct de vedere biologic, femeile suntmai puternice si rezistente decat barbatii Femeile sunt mai puternice decat barbatii, din punct de vedere biologic Un nou studiu a descoperit ca femeile sunt mai puternice decat barbatii din punct de vedere biologic. 15 Feb, 2018
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.