Cel mai bun stimulator al masei musculare

Ridicari de pe podea

Publicat in

Principala grupa musculara lucratafemurali
Alti muschi lucratigambe, fesieri, abdomen, lombari
Echipament-
Mecanicaizolare

Pentru acest exercitiu este nevoie de cineva care sa va ajute. Este un exercitiu excelent si pentru abdomen, nu numai pentru femurali.

pozitie de start
pozitie de final

1. Stai in genunchi pe podea. Roaga pe cineva sa stea in spatele tau si sa te tina ferm de glezne. Tine spatele drept; aceasta va fi pozitia de start.

2. Apleaca-te usor in fata extinzand genunchii, si avand grija sa NU flexezi soldurile pe masura ce cobori. 

3. Pune mainile in fata cand ajungi la podea. Este o miscare foarte dificila, si este posibil sa nu o poti face singur. Impinge-te cu mainile in podea, nu foarte tare, pentru a te ajuta sa revii la pozitia initiala. Repeta. 

Referinte

Cel mai bun stimulator al masei musculare

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.