Cel mai bun stimulator al masei musculare

Flexia soldurilor pe mingea elvetiana

Publicat in

Principala grupa musculara lucratafemurali
Alti muschi lucrati: gambe, fesieri
Echipamentminge elvetiana
Mecanicaizolare

Este un exercitiu asociat mai ales cu fetele, dar poate fi util si barbatilor, mai ales facut inainte de un exercitiu greu, pentru o buna incalzire.

pozitie de start
pozitie de final

1. Stai pe podea intins pe spate, cu ambele picioare ridicate pe o minge elvetiana. Pozitioneaza mingea astfel incat atuncic and picioarele sunt complet extinse, gleznele iti unt deasupra mingii. Aceasta este pozitia de start.

2. Ridica soldurile de pe sol, mentine greutatea pe omoplati si picioare. Flexeaza genunchii, trangand mingea spre tine cat de mult poti, si incordand femuralii. Dupa o scurta pauza revino la pozitia initiala. Aceasta este o repetare.

Variatii: in loc de mingea elvetiana se poate folosi o bancuta, sau orice alt obiect mai inalt. 

Referinte

Cel mai bun stimulator al masei musculare

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.