Cel mai bun stimulator al masei musculare

Impingerea saniei cu greutati

Publicat in

Principala grupa musculara lucratafemurali
Alti muschi lucrati: gambe, cvadriceps, fesieri, piept, umeri
Echipamentsanie cu greutati
Mecanicacompusa

Impingerea saniei cu greutati este un exercitiu asociat cu competitiile strongman, dar in prezent este folosit in aproape orice sport care necesita forta si viteza. Lucreaza toti muschii corpului, si este un exercitiu excelent pentru a obtine o conditie fizica mai buna.

pozitie de start
pozitie de final

1. Aseaza sania pe o suprafata adecvata pentru a aluneca cu usurinta, si incarc-o cu greutatea dorita. Sania trebuei sa fie suficient de grea pentru a fi dificil de impins, dar nu atat de grea incat sa iti ingreuneze foarte mult inaintarea. Exercitiul trebuie sa se desfasoare cu viteza.

2. Prinde sania de manerele de sus sau de jos. Tine bratele intinse si apleaca-te in fata, sprijinit in sanie.

3. Tine spatele drept. Incepi sa impingi sania in fata, impingand in sol cu cate un picior pe rand. Incepi sa te misti din ce in ce mai repede, pana atingi viteza maxima de care esti capabil.

4. Impinge sania cu greutati pe o anumita distanta stabilita dinainte. Repeta. 

Referinte

Cel mai bun stimulator al masei musculare

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.