Cel mai bun stimulator al masei musculare

Flexia picioarelor din stand

Publicat in

Principala grupa musculara lucratafemurali
Alti muschi lucrati-
Echipamentaparat
Mecanicaizolare

Este un exercitiu asemanator cu celelalte flexii la aparate, difera doar unghiul din care lucreaza muschiul.

pozitie de start
pozitie de final

1. Aseaza-te pe aparat, cu trunchiul aplecat in fata la un unghi de 35-40 de grade (o astfel de pozitie favorizeaza mai mult izolarea femuralilor). Spatele piciorului pe care il lucrezi trebuie sa atinga perna aparatului imediat sub gamba.

2. Mentine trunchiul aplecat, asigura-te ca piciorul vizat este bine intins, si apuca manerele aparatului. Aceasta este pozitia de start.

3. Expira, si flexeaza piciorul cat de mult poti, fara a ridica  partea superioara a piciorului (cvadricepsul) de pe locul de sprijin special conceput. Dupa ce ai atins pozitia maxima de contractie a muschiului, mentine o secunda si coboara usor si controlat piciorul, inhaland. Repeta de cate ori este nevoie.

4. Fa din nou aceleasi miscari, si pentru celalalt picior.

Referinte

Cel mai bun stimulator al masei musculare

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.