Muschi facuti acasa

Publicat in

Vrei un antrenament pe care sa il faci acasa, fara sa fie nevoie de gantere si haltere? Aici gasti un antrenament full body pe care il poti face acasa, sau oriunde.

Scopul acestui program de antrenament este construirea de mas amusculara. Dar realist vorbind va functiona doar pentru incepatori. Dupa acest stadiu este nevoie de o rezistenta mai mare, oferita de greutati.

Fa acest antrenament 6 saptamani, de 3 ori pe saptamana, cu o zi pauza intre antrenamente. Fiecare execitiu este facut pentru 3 seturi iar pauza dintre seturi este de 1-2 minute in functie de conditia ta fizica. 

Incearca ca de la antrenament la antrenament sa faci mai multe repetari. Daca faci 11 flotari in saptamana 1, incearca sa faci cel putin 12 in a doua saptamana. 

Incalzeste-te 5 minute inainte, cu mers rapid sau jogging usor. 

Exercitii Seturi Repetari
Genuflexiuni cu saritura 3 10-15
Flotari 3 15-20
Tractiuni 3 10-15
Fandari in mers 3 10-15
Flotari la paralele 3 10-15
Ramat din atarnat 3 10-15

 

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.