Muschi facuti acasa

Publicat in

Vrei un antrenament pe care sa il faci acasa, fara sa fie nevoie de gantere si haltere? Aici gasti un antrenament full body pe care il poti face acasa, sau oriunde.

Scopul acestui program de antrenament este construirea de mas amusculara. Dar realist vorbind va functiona doar pentru incepatori. Dupa acest stadiu este nevoie de o rezistenta mai mare, oferita de greutati.

Fa acest antrenament 6 saptamani, de 3 ori pe saptamana, cu o zi pauza intre antrenamente. Fiecare execitiu este facut pentru 3 seturi iar pauza dintre seturi este de 1-2 minute in functie de conditia ta fizica. 

Incearca ca de la antrenament la antrenament sa faci mai multe repetari. Daca faci 11 flotari in saptamana 1, incearca sa faci cel putin 12 in a doua saptamana. 

Incalzeste-te 5 minute inainte, cu mers rapid sau jogging usor. 

Exercitii Seturi Repetari
Genuflexiuni cu saritura 3 10-15
Flotari 3 15-20
Tractiuni 3 10-15
Fandari in mers 3 10-15
Flotari la paralele 3 10-15
Ramat din atarnat 3 10-15

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Pectorali bine devzoltati care pot ridica greutati mari Pectorali mari si puternici Fie ca esti un culturist profesionist, fie ca abia ce ai intrat intr-o sala de culturism, probabil ca scopul tau este de a avea un fizic bine cladit si complet. Iar cand fetele, dar si alti barbati, intorc capul sa se uite la pieptul tau, stii ca faci ce trebuie! 14 Feb, 2016
program de antrenament pentru culturistii naturali Cel mai bun program pentru cei care se antreneaza natural Steroizii anabolizanti sunt foarte la moda astazi. Consumul in randul amatorilor a crescut foarte mult, de profesionisti nu mai vorbim. Dar multe din programele de antrenament pe care le gasesti sunt alcatuite de utilizatori de steroizi. Pentru a avansa cat mai rapid cand nu folosesti substante anabolizante si antrenamentele trebuie gandite usor diferit. 27 Sep, 2017
Un program de antrenament care iti va dezvolta masa musculara intr-un ritm rapid si sustinut Program anabolic pentru masa musculara Un program de antrenament care va induce un anabolism mare, fortand muschii sa creasca, dar si forta, fara a favoriza acumularea de grasime. 14 Feb, 2016
Antrenament pentru umeri mari Antrenament total pentru umeri Umerii sunt una din partile anatomice cele mai proeminente. Fie ca sunt acoperiti sau nu, pot face pe cineva sa para mult mai masiv. Pentru culturisti sau pentru cei entuziasti de fitness, umerii sunt una din grupele musculare care va vor face talia sa para mai mica fara a peirde centimetrii din jurul ei. 14 Feb, 2016
antrenament pentru cresterea fortei generale de powerlifting si culturism Antrenamentul 5/3/1 pentru forta si masa musculara Antrenamentul 5/3/1 creat de Jim Wendler este printre cele mai cunoscute si populare antrenamente de forta din lume. De ce? Pentru ca functioneaza al naibii de bine. 11 Jul, 2017
3 feluri de a te antrena pentru masa musculara 3 antrenamente pentru masa musculara Daca ai ca scop sa pui pe tine cat mai multa masa musculara, cea mai buna metoda pentru a atinge acest tel este sa urmezi un program de antrenament pentru intregul corp. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.