Antrenamente pentru umeri sexy

Publicat in

Umerii sunt probabil cea mai neglijata parte a femeilor care se antreneaza cu greutati. Aceste trei exercitii sunt grozave pentru buna functionare a umerilor si forta functionala.

Picioarele, fesieriii si abdomenul au parte de toata atentia la antrenamentul femeilor, dar umerii sunt deseori neglijati. Acesta poate fi un mare neajuns daca vrei sa iti modifici aspectul general al corpului. Fiind o grupa musculara mica este nevoie de ceva mai putin timp pentru a o tonifia decat grupele mai mari de muschi, precum picioarele. 

Umerii ajuta si la conferirea unui aspect puternic, dar feminin, adaugand cateva curbe in plus corpului tau. Si talia poate parea mai ingusta daca ai umerii bine lucrati. Si la fel de important, daca ai umeri puternici esti mai functionala, poti cara obiecte mai grele si iti mentii mai usor postura corecta. 

Umerii sunt alcatuiti din muschi numiti deltoizi, care au 3 capete distincte: anterior (care ridica bratul in fata), median (care ridica bratul in lateral) si posterior (care duce bratul la spate). La exercitiile care urmeaza o sa spun ce parte a umarului este lucrata pentru a te putea concentra pe ea. Este important sa lucrezi in mod egal fiecare cap al umarului pentru un aspect simetric si echilibru structural.

Presa cu gantere pentru umeri pe mingea elvetiana


Muschi lucrat: cap anterior si median, tricepsi.

Descriere. Stai in fund pe o minge elvetiana si tine cate o gantera in fiecare mana. Du ganterele la nivelul umerilor si impinge-le deasupra capului, tinand spatele drept. Revino controlat la pozitia de start. 

Sfat: Cu cat tii picioarele mai aproape de minge cu atat este mai dificil exercitiul pentru ca iti va fi mai dificil sa te echilibrezi. 

Ridicari laterale cu gantere pe mingea elvetiana


Muschi lucrat: Deltoizi medieni, trapez.

Descriere: Stai in fund pe o minge elvetiana tinand cate o gantera in fiecare mana. Lasa bratele sa atarne pe langa corp. Ridica in lateral bratele, cu cotul usor indoit, pana ce ganterele ajung paralele cu umerii. Coboara greutatile controlat si repeta.

Sfat: La acest exercitiu tine picioarele mai departate pe sol pentru a avea mai mult echilibru, centrul de greutate schimbadu-se pe masura ce ridici si cobori ganterele. 

ridicari laterale pe mingea elvetian

Fluturari la spate


Muschi lucrat: Deltoizi posteriori, trapez.

Descriere: Stai pe marginea unei bancute si apleaca-te in fata, din solduri. Tine ganterele in fata ta, cu palmele una spre cealalta. Ridica bratele in lateral pana ce sunt aproape paralele cu podeaua. Revino usor la pozitia de start. 

Sfat: Poti avea tendita sa trisezi prin a iti smuci tot corpul pentru a ridica greutatile. Evita asta privindu-te in oglinda in timp ce faci exercitiul.

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

reducerea anxietatii la femei cu ajutorul alimentelor 5 nutrienti pentru femei care reduc stresul Stresul nu discrimineaza intre sexe, dar presiunea din viata cotidiana este resimtita diferit de barbati si de femei, de aceea se nasc necesitati nutritionale unice pentru femeile care vor sa combata stresul si anxietatea pentru a trai cat mai linistite si sanatoase. 20 Sep, 2018
Cum revii la sala dupa o pauza lunga de timp Cum revii la sala dupa o pauza lunga Indiferent de motiv, pot aparea perioade lungi in care sa nu te poti antrena. Uneori sa revii la sala poate fi o adevarata provocare. Aici gasesti cateva sfaturi care sa iti usureze situatia. 13 Sep, 2018
5 motive pentru care sa sari coarda 5 motive pentru care sa sari coarda Saritul corzii este una din cele mai la indemana activitati fizice pe care o femeie o are la dispozitie cand vrea sa faca miscare si sa mai slabeasca. Iata beneficiile saritului corzii. 06 Dec, 2018
fund sexy, ferm si feminin 8 exercitii pentru un fund ferm si feminin Exercitii mortale pentru fesieri, femurali si spate. Toate exercitiile de care ai nevoie pentru a iti modela un fund care intoarce capete. 18 Jan, 2018
redu durerile musculare si febra musculara prin metode naturale Diminuarea febrei musculare si durerilor dupa antrenamente Multe femei evita sa se antreneze prea intens si din cauza febrei musculare si durerilor care apar dupa astfel de antrenamente. Aici gasesti tehnici de reducere a acestor dureri pentru a nu avea nicio scuza sa nu depui suficient efort la antrenamente. 04 May, 2017
daca esti femeie evita aceste alimente pentru a arata mai bine Alimente pe care femeile ar trebui sa le evite 10 dintre alimentele cele mai nocive pentru femei. Aceste alimente duc la cresterea cortizolului, hormonul de stres al corpului si impiedica o buna compozitie a corpului (raportul dintre masa musculara si grasime). 07 Sep, 2017
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.