Antrenamente pentru umeri sexy

Publicat in

Umerii sunt probabil cea mai neglijata parte a femeilor care se antreneaza cu greutati. Aceste trei exercitii sunt grozave pentru buna functionare a umerilor si forta functionala.

Picioarele, fesieriii si abdomenul au parte de toata atentia la antrenamentul femeilor, dar umerii sunt deseori neglijati. Acesta poate fi un mare neajuns daca vrei sa iti modifici aspectul general al corpului. Fiind o grupa musculara mica este nevoie de ceva mai putin timp pentru a o tonifia decat grupele mai mari de muschi, precum picioarele. 

Umerii ajuta si la conferirea unui aspect puternic, dar feminin, adaugand cateva curbe in plus corpului tau. Si talia poate parea mai ingusta daca ai umerii bine lucrati. Si la fel de important, daca ai umeri puternici esti mai functionala, poti cara obiecte mai grele si iti mentii mai usor postura corecta. 

Umerii sunt alcatuiti din muschi numiti deltoizi, care au 3 capete distincte: anterior (care ridica bratul in fata), median (care ridica bratul in lateral) si posterior (care duce bratul la spate). La exercitiile care urmeaza o sa spun ce parte a umarului este lucrata pentru a te putea concentra pe ea. Este important sa lucrezi in mod egal fiecare cap al umarului pentru un aspect simetric si echilibru structural.

Presa cu gantere pentru umeri pe mingea elvetiana


Muschi lucrat: cap anterior si median, tricepsi.

Descriere. Stai in fund pe o minge elvetiana si tine cate o gantera in fiecare mana. Du ganterele la nivelul umerilor si impinge-le deasupra capului, tinand spatele drept. Revino controlat la pozitia de start. 

Sfat: Cu cat tii picioarele mai aproape de minge cu atat este mai dificil exercitiul pentru ca iti va fi mai dificil sa te echilibrezi. 

Ridicari laterale cu gantere pe mingea elvetiana


Muschi lucrat: Deltoizi medieni, trapez.

Descriere: Stai in fund pe o minge elvetiana tinand cate o gantera in fiecare mana. Lasa bratele sa atarne pe langa corp. Ridica in lateral bratele, cu cotul usor indoit, pana ce ganterele ajung paralele cu umerii. Coboara greutatile controlat si repeta.

Sfat: La acest exercitiu tine picioarele mai departate pe sol pentru a avea mai mult echilibru, centrul de greutate schimbadu-se pe masura ce ridici si cobori ganterele. 

ridicari laterale pe mingea elvetian

Fluturari la spate


Muschi lucrat: Deltoizi posteriori, trapez.

Descriere: Stai pe marginea unei bancute si apleaca-te in fata, din solduri. Tine ganterele in fata ta, cu palmele una spre cealalta. Ridica bratele in lateral pana ce sunt aproape paralele cu podeaua. Revino usor la pozitia de start. 

Sfat: Poti avea tendita sa trisezi prin a iti smuci tot corpul pentru a ridica greutatile. Evita asta privindu-te in oglinda in timp ce faci exercitiul.

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

hormonii sexuali si slabirea la femei Cum influenteaza hormonii slabirea la femei Cu totii suntem diferiti cand vine vorba de slabire si aspect fizic, dar un lucru pe care toate femeile il au in comun sunt hormonii, iar acestia afecteaza totul, de la rata metabolica la energie si dispozitie. 03 Aug, 2017
redu durerile musculare si febra musculara prin metode naturale Diminuarea febrei musculare si durerilor dupa antrenamente Multe femei evita sa se antreneze prea intens si din cauza febrei musculare si durerilor care apar dupa astfel de antrenamente. Aici gasesti tehnici de reducere a acestor dureri pentru a nu avea nicio scuza sa nu depui suficient efort la antrenamente. 04 May, 2017
Nu o sa ma fac prea mare daca trag de fiare? Nu o sa ma fac prea mare daca trag de fiare? Multe femei pun aceasta intrebare din teama ca daca o sa se antreneze cu greutati prea mari o sa devina barbati, o sa se faca prea mari si o sa isi piarda feminitatea. Este asa ceva adevarat? 24 Jun, 2021
suplimente sportive pe care femeile trebuie sa le ia 4 suplimente de care femeile se tem fara motiv Aceste patru suplimente sportive pot imbunatati performantele fizice si aspectul oricarei femei, dar din pacate multe se tem sa le ia, fara un temei bun. Iata despre ce suplimente este vorba si cum te pot ajuta sa iti atingi mai rapid si mai usor obiectivele. 14 Sep, 2017
exercitii fizice pentru un fund rotund si sexy Cum sa iti faci fundul sa creasca Un fund ferm si vizibil este visul oricarei femei. O sa disctam despre antrenamentul fesierilor si care sunt cele mai bune exercitii pentru a dezvolta acesti muschi. Fii gata pentru un fund sexy! 18 Apr, 2016
circuit pentru fund Circuit pentru fesieri puternici Este obligatoriu sa faci circuite speciale pentru fesieri puternici? Absolut nu! Dar daca vrei sa ai un fund cat mai puternic si obraznic, atunci acest circuit te va ajuta sa il obtii. 19 Apr, 2018
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.