Cel mai bun stimulator al masei musculare

Smuls cu gantera

Publicat in

Principala grupa musculara lucratacvadriceps
Alti muschi lucratifemural, fesieri, lombari, triceps, abdomen
Echipamentgantera
Mecanicacompusa

Un exercitiu unilateral, foarte util pentru a echilibra forta dintre cele doua parti ale corpului. Poate fi utilizat cu usurinta in cadrul circuitelor metabolice.

pozitie de start
pozitie de final

1. Stai cu picioarele departate si varfurile picioarelor indreptate usor in exterior. Tine o gantera in mana, in fata coapselor. 

2. Indoaie genunchii si lasa-te in jos, tinand bratul cu gantera drept, astfel incat aceasta sa atarne intre picioare. Ridica gantera extinzand genunchii si soldurile. Sari, extinzand corpul. Ridica din umeri si trage de gantera in sus cu bratul, permitand cotului sa se duca in lateral; mentine cotul deasupra ganterei pe cat de mult posibil. 

3. Trage agresiv corpul sub gantera. Prinde gantera la lungimea bratului, trecand in pozitia de genuflexiune. Cand gantera este stabilizata, ridica-te din pozitia de genuflexiune, mentinand mereu gantera deasupra capului. 

4. Coboara gantera la nivelul umarului, apoi in pozitia initiala. Repeta. 

Referinte

Cel mai bun stimulator al masei musculare

Articole din aceiasi categorie

Smuls din atarnat Smulsul din atranat este un exercitiu destinat cresterii puterii, care lucreaza intreaga musculatura a corpului. Este si un antrenament bun pentru cei care inca nu stapanesc perfect tehnica smulsului. 14 Feb, 2016
Aruncat cu gantere Acest exercitiu olimpic este o variatie a aruncatului clasic; este la indemana oricui si un punct bun de inceput pentru a trece mai tarziu la haltera. Ajuta la construirea fortei explozie si a conditiei fizice. 14 Feb, 2016
Aruncat din atranat Aruncatul din atarnat este un exercitiu intanlit in CrossFit sau in cadrul antrenamentelor de forta, precum haltere sau strongman. Este ceva mai simplu de facut decat aruncatul clasic, pentru ca se porneste cu greutatea de la jumatatea coapsei. Totusi este de preferat varianta clasica, pentru ca aruncatul din atarnat pune stres suplimentar pe coloana vertebrala. 14 Feb, 2016
Genuflexiuni cu saritura cu bara hexagonala Genuflexiunile cu saritura cu greutati sunt un exercitiu esential in haltere. Dar inlocuirea barii olimpice cu bara hexagonala ia multa presiune de pe coloana, in timp ce exercitiul ramane la fel de eficient. 14 Feb, 2016
Ridicari din umeri cu saritura Acest exercitiu este unul favorizat de sportivi pentru dezvoltarea grosimii partii de sus a spatelui si pentru cresterea puterii explozive la miscarile verticale. 14 Feb, 2016
Smuls cu gantera Un exercitiu unilateral, foarte util pentru a echilibra forta dintre cele doua parti ale corpului. Poate fi utilizat cu usurinta in cadrul circuitelor metabolice. 14 Feb, 2016

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.