Cel mai bun stimulator al masei musculare

Good morning cu saritura

Publicat in

Principala grupa musculara lucrata: femurali
Alti muschi lucratilombari, fesieri, gambe
Echipamenthaltera
Mecanicacompusa

Un exercitiu avansat, care te invata cum sa incarci femuralii, cum sa mentii greutatea pe calcaie si iti imbunatateste executia exercitiilor olimpice.

pozitie de start
pozitie de final

1. Tine o haltera pe spatele umerilor, cu ambele maini; nu pune greutati pe ea sau pune greutati foarte mici. Tine picioarele desfacute la nivelul umerilor si genunchii usor indoiti. Aceasta va fi pozitia de start.

2. Tinand privirea in fata permanent, apleaca-te in fata, pivotand din solduri. Coboara trunchiul pana este paralel cu podeaua si simti femuralii si lombarii bine intinsi.

3. Revino la pozitia de start inversand miscarea, intr-o maniera exploziva, pentru a capata avant. Cand trunchiul este drept, fa o mica saritura, si la aterizare indoaie genunchii pentru a absorbi socul. Miscarea trebuie sa fie continua, din momentul in care incepi sa ridici trunchiul si pana sari. 

4. Repeta de cate ori este nevoie. 

ATENTIE! Este un exercitiu dificil, care necesita un grad ridicat de tehnicitate. Incepi cu bara goala sau fara greutati, si progreseaza lent. 

Referinte

Cel mai bun stimulator al masei musculare

Articole din aceiasi categorie

Ridicari turcesti Ridicarile trucesti reprezinta un exercitiu functional, care lucreaza absolut toti muschii din corp. Este extrem de util in dezvoltarea fortei, dar poate ajuta si la marirea masei musculare. Include miscari naturale ale corpului uman si implica pe langa muschii mari si pe cei foarte mici, stabilizatori. 14 Feb, 2016
Presa impinsa cu gantera de circ Presa impinsa este un exercitiu specific halterelor, iar gantera de circ este asociata mai ales cu competitiile de strongman. Dar este o piesa de echipament folosita inca de la inceputurile sporturilor de forta. 14 Feb, 2016
Aruncat din atranat Aruncatul din atarnat este un exercitiu intanlit in CrossFit sau in cadrul antrenamentelor de forta, precum haltere sau strongman. Este ceva mai simplu de facut decat aruncatul clasic, pentru ca se porneste cu greutatea de la jumatatea coapsei. Totusi este de preferat varianta clasica, pentru ca aruncatul din atarnat pune stres suplimentar pe coloana vertebrala. 14 Feb, 2016
Impins deasupra capului cu fandare Aceasta miscare exista de cand au fost inventate antrenamentele cu greutati. Consta in aruncarea greutatii deasupra capului concomitent cu aruncarea picioarelor intr-o pozitie de fandare. 14 Feb, 2016
Presa impinsa cu o mana Un exercitiu unilateral, eficient in dezvoltarea si echilibrarea fortei dintre partea stanga si partea dreapta. Presa impinsa cu o mana este eficienta si in dezvoltarea egala a musculaturii. 14 Feb, 2016
Pus la piept Pusul la piept poate constitui o alternativa mai dura la genuflexiunile clasice. Ajuta la construirea puterii generale si dezvoltarea musculara a picioarelor. 14 Feb, 2016

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.