Cel mai bun stimulator al masei musculare

Presa impinsa cu o mana

Publicat in

Principala grupa musculara lucrata: umeri
Alti muschi lucratigambe, cvadriceps, triceps
Echipamentgantera
Mecanicacompusa

Un exercitiu unilateral, eficient in dezvoltarea si echilibrarea fortei dintre partea stanga si partea dreapta. Presa impinsa cu o mana este eficienta si in dezvoltarea egala a musculaturii.

pozitie de start
pozitie de final

1. Tine o gantera intr-o mana si du-o la nivelul umarului. Tine gantera intr-o pozitie neutra, cu palma orientata spre cap. Aceasta va fi pozitia de start.

2. Lasa-te usor pe vine indoind genunchii si mentinand trunchiul drept. 

3. Inverseza rapid directia, impingand puternic in calcaie, in esenta sarind dar fara a desprinde complet talpile de pe sol (doar calcaiele). In acelasi timp impinge gantera deasupra capului, folosindu-te de impulsul dat de saritura. 

4. Coboara gantera la umar si repeta.

Variatii: Se poate folosi o gantera Kettlebell in loc de gantera normala; in acest caza mana in care ti gantera va avea palma orientata in fata. 

Referinte

Cel mai bun stimulator al masei musculare

Articole din aceiasi categorie

Ridicari din umeri cu saritura Acest exercitiu este unul favorizat de sportivi pentru dezvoltarea grosimii partii de sus a spatelui si pentru cresterea puterii explozive la miscarile verticale. 14 Feb, 2016
exercitiu olimpic - pus la piept din blocuri Pus la piept din blocuri Un exercitiu din haltere care te forteaza sa accelerezi bara mai rapid si dezvolta viteza si rata de productie a fortei. Poate fi folosit si in perioadele cand nu este nevoie de o incarcare atat de mare a picioarelor si spatelui. 30 Mar, 2017
Presa impinsa cu o mana Un exercitiu unilateral, eficient in dezvoltarea si echilibrarea fortei dintre partea stanga si partea dreapta. Presa impinsa cu o mana este eficienta si in dezvoltarea egala a musculaturii. 14 Feb, 2016
Ramat din picioare in stil olimpic Unul din cele mai bune exercitii pentru dezvoltarea generala a masei musculare si fortei. Avantajul este ca poate fi facut de oricine, fiind unul din cele mai accesibile exercitii olimpice. 14 Feb, 2016
Smuls din atarnat Smulsul din atranat este un exercitiu destinat cresterii puterii, care lucreaza intreaga musculatura a corpului. Este si un antrenament bun pentru cei care inca nu stapanesc perfect tehnica smulsului. 14 Feb, 2016
Aruncat din atranat Aruncatul din atarnat este un exercitiu intanlit in CrossFit sau in cadrul antrenamentelor de forta, precum haltere sau strongman. Este ceva mai simplu de facut decat aruncatul clasic, pentru ca se porneste cu greutatea de la jumatatea coapsei. Totusi este de preferat varianta clasica, pentru ca aruncatul din atarnat pune stres suplimentar pe coloana vertebrala. 14 Feb, 2016

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.