Cel mai bun stimulator al masei musculare

Smuls din atarnat

Publicat in

Principala grupa musculara lucratacvadriceps
Alti muschi lucratibiceps, femural, fesieri, lombari, umeri, trapez, triceps, gambe, antebrate, abdomen
Echipamenthaltera
Mecanicacompusa

Smulsul din atranat este un exercitiu destinat cresterii puterii, care lucreaza intreaga musculatura a corpului. Este si un antrenament bun pentru cei care inca nu stapanesc perfect tehnica smulsului.

pozitie de start
pozitie de final

1. Stai in picioare tinand o haltera in maini. Palmele sa fie orientate spre corp, iar priza sa fie cat mai larga. 

2. Genunchii trebuie tinuti usor indoiti, si haltera sa atinga partea de mijloc a coapselor. Umerii deasupra barii si spatele usor arcuit. Aceasta va fi pozitia de start. 

3. Sari, extinzand corpul. Picioarele nu trebuie sa se desprinda de tot de pe sol, doar calcaiele.

4. Ridica umerii spre urechi, si trage haltera in sus cu bratele, permitand coatelor sa se duca in lateral; mentine coatele deasupra halterei cat de mult poti. Trage exploziv corpul sub haltera. 

5. Prinde bara cu bratele extinse deasupra capului si lasa-te in genuflexiune. Cand haltera este bine prinsa in maini, incepi sa te ridici din pozitia de genuflexiune, tinand haltera deasupra capului.

6. Exercitiul se incheie cand corpul este prefect drept. 

Referinte

Cel mai bun stimulator al masei musculare

Articole din aceiasi categorie

Smuls cu gantera Un exercitiu unilateral, foarte util pentru a echilibra forta dintre cele doua parti ale corpului. Poate fi utilizat cu usurinta in cadrul circuitelor metabolice. 14 Feb, 2016
Presa impinsa Un exercitiu de baza in culturism si haltere, presa impinsa ajuta la cresterea fortei si masei musculare pentru ca permite folosirea unor greutati mai mari decat in mod normal. 14 Feb, 2016
Ramat din picioare in stil olimpic Unul din cele mai bune exercitii pentru dezvoltarea generala a masei musculare si fortei. Avantajul este ca poate fi facut de oricine, fiind unul din cele mai accesibile exercitii olimpice. 14 Feb, 2016
Pus la piept in forta Pusul la piept in forta este prima parte a aruncatului in forta. Este foarte util pentru dezvoltarea fortei explozive si pentru imbunatatirea coordonarii. 14 Feb, 2016
Ridicari turcesti Ridicarile trucesti reprezinta un exercitiu functional, care lucreaza absolut toti muschii din corp. Este extrem de util in dezvoltarea fortei, dar poate ajuta si la marirea masei musculare. Include miscari naturale ale corpului uman si implica pe langa muschii mari si pe cei foarte mici, stabilizatori. 14 Feb, 2016
Aruncat din atranat Aruncatul din atarnat este un exercitiu intanlit in CrossFit sau in cadrul antrenamentelor de forta, precum haltere sau strongman. Este ceva mai simplu de facut decat aruncatul clasic, pentru ca se porneste cu greutatea de la jumatatea coapsei. Totusi este de preferat varianta clasica, pentru ca aruncatul din atarnat pune stres suplimentar pe coloana vertebrala. 14 Feb, 2016

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.