Trage pana nu mai poti, odihneste-te pana poti din nou

Publicat in

Iata cum ar trebui sa se antreneze femeile pentru a isi tonifia musculatura si a slabi cat mai rapid si eficient.

Daca esti o femeie interesata sa schimbe felul cum arata prin schimbarea compozitiei corpului (raportul dintre masa musculara si masa adipoasa), trebuie sa tii cont de acesti 4 parametrii ai antrenamentului:

  1. Fara aer
  2. Arsura
  3. Greu
  4. Caldura

Majoritatea se concentreaza doar pe un tip de antrenament. Fac doar cardio sau doar antrenamente cu repetari multe sau doar pentru forta sau doar pentru powerlifting (ok, ultimele doua parti mai rar). Dar ca sa iti schimbi corpul trebuie sa te asiguri ca antrenamentele de forta ating toti cei 4 parametrii, deodata. Pentru asta trebuie sa ridici greutati rapid, si sa te odihnesti doar cand ai nevoie. 

Timpul de lucru si cel de odihna sunt in sinergie

Multi cred ca intervalul de lucru si cel de odihna sunt opuse, cand de fapt sunt in sinergice. Cu cat te odihnesti mai mult, cu atat poti lucra mai intens, si cu cat lucrezi mai intens cu atat odihna devine mai esentiala. Odihna inseamna antrenament de calitate, iar un exercitiu calitativ creeaza o nevoie mai mare de odihna. 

Cea mai buna modalitate pentru femei de a obtine avantaje maxime in urma antrenamentelor cu greutati este sa se gandeasca: "trage pana nu mai poti, odihneste-te pana poti din nou". Ar trebui sa foloseasca greutati moderate si sa se miste intre exercitii fara o pauza bine definita. Pauza se ia doar cand este nevoie, in seturi sau intre seturi, si apoi se reia exercitiul de unde a ramas. Asta iti ia suflul, creeaza senzatia de arsura, este greu si te face sa te incalzesti serios. 

Testosteron contra hormon de crestere

O diferenta intre barbati si femei este ca barbatii produc mai mult testosteron ca raspuns la antrenamentele cu greutati si femeile produc mai mult hormon de crestere. Pentru a beneficia de asta, femeile trebuie sa foloseasca intensitate la antrenamente. Senzatia de respiratie grea, de arsura si tensiunea din muschi amplifica eliberarea de hormon de crestere

Hormonul de crestere este hormonul suprem pentru femei, ajutand la arderea grasimii si construirea de masa musculara (in acelasi timp). Asta va creea un fizic atletic, definit si feminin. Iata un exemplu.

Alege patru exercitii pentru tot corpul, precum:

Fa cate 12 repetari din fiecare in circuit, odihnindu-te doar cand ai nevoie, fie ca e in timpul unui set fie intre seturi; odihna dureaza cat simti ca poti relua lucrul. 

Fa asta timp de 20 de minute, generand cat mai mult volum de lucru, in functie de capacitatea ta fizica. La fiecare exercitiu foloseste greutati medii. Acest antrenament aduce cele mai bune schimbari in compozitia corpului.

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Antrenament pentru femei cu o gantera kettlebell Antrenament pentru femei cu o singura gantera kettlebell Nu ai nevoie de mult echipament pentru a incropi un antrenament eficient. Aici gasesti 12 exercitii, doua antrenamente si toate facute cu o singura gantera kettlebell. 14 Nov, 2019
Antremnament pentru femei, marirea pieptului Antrenament pentru partea superioara a pieptului Un antrenament al partii superioare a pieptului, deseori o zona neglijata de majoritatea femeilor. Este un antrenament foarte rapid, dar intens, alcatuit dintr-un set gigant. 15 Sep, 2016
cum trebuie sa se antreneze femeeile fata de barbati Diferente intre sexe in fitness Cum afecteaza faptul ca esti femeie rezultatele in privinta fitnessului? Exista unele diferente subtile dar importante intre barbati si femei cand vine vorba de cum raspund la exercitiile fizice. 26 Apr, 2018
ce gresesc femeile cand merg la sala De ce nu obtii rezultate la sala - versiunea pentru femei Mergi la sala de ceva vreme si nu ai obtinut niciun rezultat notabil? Depanarea antrenamentului de una singura poate fi dificila. Acest articol te poate ajuta, dand solutii la cele mai comune greseli pe care le fac femeile cand merg la sala. 14 Jun, 2018
redu durerile musculare si febra musculara prin metode naturale Diminuarea febrei musculare si durerilor dupa antrenamente Multe femei evita sa se antreneze prea intens si din cauza febrei musculare si durerilor care apar dupa astfel de antrenamente. Aici gasesti tehnici de reducere a acestor dureri pentru a nu avea nicio scuza sa nu depui suficient efort la antrenamente. 04 May, 2017
Trage pana nu mai poti, odihneste-te pana poti din nou Trage pana nu mai poti, odihneste-te pana poti din nou Iata cum ar trebui sa se antreneze femeile pentru a isi tonifia musculatura si a slabi cat mai rapid si eficient. 31 Oct, 2019
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.