Trage pana nu mai poti, odihneste-te pana poti din nou

Publicat in

Iata cum ar trebui sa se antreneze femeile pentru a isi tonifia musculatura si a slabi cat mai rapid si eficient.

Daca esti o femeie interesata sa schimbe felul cum arata prin schimbarea compozitiei corpului (raportul dintre masa musculara si masa adipoasa), trebuie sa tii cont de acesti 4 parametrii ai antrenamentului:

  1. Fara aer
  2. Arsura
  3. Greu
  4. Caldura

Majoritatea se concentreaza doar pe un tip de antrenament. Fac doar cardio sau doar antrenamente cu repetari multe sau doar pentru forta sau doar pentru powerlifting (ok, ultimele doua parti mai rar). Dar ca sa iti schimbi corpul trebuie sa te asiguri ca antrenamentele de forta ating toti cei 4 parametrii, deodata. Pentru asta trebuie sa ridici greutati rapid, si sa te odihnesti doar cand ai nevoie. 

Timpul de lucru si cel de odihna sunt in sinergie

Multi cred ca intervalul de lucru si cel de odihna sunt opuse, cand de fapt sunt in sinergice. Cu cat te odihnesti mai mult, cu atat poti lucra mai intens, si cu cat lucrezi mai intens cu atat odihna devine mai esentiala. Odihna inseamna antrenament de calitate, iar un exercitiu calitativ creeaza o nevoie mai mare de odihna. 

Cea mai buna modalitate pentru femei de a obtine avantaje maxime in urma antrenamentelor cu greutati este sa se gandeasca: "trage pana nu mai poti, odihneste-te pana poti din nou". Ar trebui sa foloseasca greutati moderate si sa se miste intre exercitii fara o pauza bine definita. Pauza se ia doar cand este nevoie, in seturi sau intre seturi, si apoi se reia exercitiul de unde a ramas. Asta iti ia suflul, creeaza senzatia de arsura, este greu si te face sa te incalzesti serios. 

Testosteron contra hormon de crestere

O diferenta intre barbati si femei este ca barbatii produc mai mult testosteron ca raspuns la antrenamentele cu greutati si femeile produc mai mult hormon de crestere. Pentru a beneficia de asta, femeile trebuie sa foloseasca intensitate la antrenamente. Senzatia de respiratie grea, de arsura si tensiunea din muschi amplifica eliberarea de hormon de crestere

Hormonul de crestere este hormonul suprem pentru femei, ajutand la arderea grasimii si construirea de masa musculara (in acelasi timp). Asta va creea un fizic atletic, definit si feminin. Iata un exemplu.

Alege patru exercitii pentru tot corpul, precum:

Fa cate 12 repetari din fiecare in circuit, odihnindu-te doar cand ai nevoie, fie ca e in timpul unui set fie intre seturi; odihna dureaza cat simti ca poti relua lucrul. 

Fa asta timp de 20 de minute, generand cat mai mult volum de lucru, in functie de capacitatea ta fizica. La fiecare exercitiu foloseste greutati medii. Acest antrenament aduce cele mai bune schimbari in compozitia corpului.

Referinte

Articole din aceiasi categorie

femeile care fac sport au nivele mai bune de estrogen Activitatea fizica scade nivelurile de estrogen Cu cat faci mai mult efort fizic cu atat ai nivele mai bune de estrogen. Un nou studiu facut pe femei cu varste intre 40 si 70 de ani a aratat relatia dintre estrogen si activitatea fizica. 02 Feb, 2017
Good morning cu banda elastica un exercitiu pe care il poti face oriunde Good morning cu banda elastica: un exercitiu pe care il poti face oriunde Sa lucrezi cat mai frecvent (dar totusi nu pana la epuizare) grupele musculare pe care vrei sa le dezvolti, este o strategie buna. Pentru lantul posterior, foarte ravnit de femei, un exercitiu care te ajuta sa faci asta oriunde este good morning cu banda elastica. 22 Apr, 2021
Poate Maca imbunatati viata sexuala a femeilor? Poate Maca imbunatati viata sexuala a femeilor? Maca este un extract vegetal care poate imbunatati viata sexuala a femeilor prin cresterea libidoului. Iata despre ce este vorba! 30 Jan, 2020
sansele de a agata si face sex la sala de fitness Sex la sala de fitness Doua sondaje arata ca multi vin la sala pentru alte motive decat antrenamente. Atentie doamnelor si domnisoarelor: lucrurile devin putin nebunatice! 02 Nov, 2018
Antrenamentele femeilor si cele ale barbatilor Ar trebui femeile sa se antreneze precum barbatii? Una din cele mai intalnite intrebari in fitness este daca femeile trebuie sa se antreneze la fel ca barbatii. Exista mai multe pareri in aceasta privinta; in acest articol va prezint parerea unuia dintre cei mai renumiti si apreciati antrenori din lume, Charles Poliquin. 24 Aug, 2016
exercitii fizice pentru un fund rotund si sexy Cum sa iti faci fundul sa creasca Un fund ferm si vizibil este visul oricarei femei. O sa disctam despre antrenamentul fesierilor si care sunt cele mai bune exercitii pentru a dezvolta acesti muschi. Fii gata pentru un fund sexy! 18 Apr, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.