Trage pana nu mai poti, odihneste-te pana poti din nou

Publicat in

Iata cum ar trebui sa se antreneze femeile pentru a isi tonifia musculatura si a slabi cat mai rapid si eficient.

Daca esti o femeie interesata sa schimbe felul cum arata prin schimbarea compozitiei corpului (raportul dintre masa musculara si masa adipoasa), trebuie sa tii cont de acesti 4 parametrii ai antrenamentului:

  1. Fara aer
  2. Arsura
  3. Greu
  4. Caldura

Majoritatea se concentreaza doar pe un tip de antrenament. Fac doar cardio sau doar antrenamente cu repetari multe sau doar pentru forta sau doar pentru powerlifting (ok, ultimele doua parti mai rar). Dar ca sa iti schimbi corpul trebuie sa te asiguri ca antrenamentele de forta ating toti cei 4 parametrii, deodata. Pentru asta trebuie sa ridici greutati rapid, si sa te odihnesti doar cand ai nevoie. 

Timpul de lucru si cel de odihna sunt in sinergie

Multi cred ca intervalul de lucru si cel de odihna sunt opuse, cand de fapt sunt in sinergice. Cu cat te odihnesti mai mult, cu atat poti lucra mai intens, si cu cat lucrezi mai intens cu atat odihna devine mai esentiala. Odihna inseamna antrenament de calitate, iar un exercitiu calitativ creeaza o nevoie mai mare de odihna. 

Cea mai buna modalitate pentru femei de a obtine avantaje maxime in urma antrenamentelor cu greutati este sa se gandeasca: "trage pana nu mai poti, odihneste-te pana poti din nou". Ar trebui sa foloseasca greutati moderate si sa se miste intre exercitii fara o pauza bine definita. Pauza se ia doar cand este nevoie, in seturi sau intre seturi, si apoi se reia exercitiul de unde a ramas. Asta iti ia suflul, creeaza senzatia de arsura, este greu si te face sa te incalzesti serios. 

Testosteron contra hormon de crestere

O diferenta intre barbati si femei este ca barbatii produc mai mult testosteron ca raspuns la antrenamentele cu greutati si femeile produc mai mult hormon de crestere. Pentru a beneficia de asta, femeile trebuie sa foloseasca intensitate la antrenamente. Senzatia de respiratie grea, de arsura si tensiunea din muschi amplifica eliberarea de hormon de crestere

Hormonul de crestere este hormonul suprem pentru femei, ajutand la arderea grasimii si construirea de masa musculara (in acelasi timp). Asta va creea un fizic atletic, definit si feminin. Iata un exemplu.

Alege patru exercitii pentru tot corpul, precum:

Fa cate 12 repetari din fiecare in circuit, odihnindu-te doar cand ai nevoie, fie ca e in timpul unui set fie intre seturi; odihna dureaza cat simti ca poti relua lucrul. 

Fa asta timp de 20 de minute, generand cat mai mult volum de lucru, in functie de capacitatea ta fizica. La fiecare exercitiu foloseste greutati medii. Acest antrenament aduce cele mai bune schimbari in compozitia corpului.

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Antrenamente corecte la sala pentru femei 7 lucruri pe care femeile trebuie sa le faca la antrenamente, dar nu le fac Iti sabotezi propriile antrenamente? Femeile sunt mai predispuse la a avea rezultate proaste in privinta antrenamentelor din cauza informatiilor proaste care exista peste tot. Iata 7 lucrui pe care orice femeie trebuie sa le faca pentru a avea rezultate mai bune de pe urma antrenamentelor. 20 Jul, 2017
femeile nu trebuie sa se bazeze doar pe sala pentru a slabi 6 feluri in care sala NU ajuta femeile sa slabeasca Nu este un articol impotriva mersului la sala de fitness. Din contra! Dar multe femei isi fac o idee gresita despre ce inseamna mersul la sala (si efortul fizic in general) si slabirea. Aici gasesti 6 greseli facute de femei cand merg la sala pentru a slabi. 08 Mar, 2018
fund sexy, ferm si feminin 8 exercitii pentru un fund ferm si feminin Exercitii mortale pentru fesieri, femurali si spate. Toate exercitiile de care ai nevoie pentru a iti modela un fund care intoarce capete. 18 Jan, 2018
glanda tiroida sanatoasa la femei. cum sa o intretii Functionarea optima a glandei tiroide la femei Problemele la glanda tiroida devin din ce in ce mai frecvente, iar femeile sunt mai predispuse la astfel de complicatii. Aici gasesti 11 sfaturi prin care sa ai grija de tiroida pentru a fi sanatoasa si a arata bine. 05 Jan, 2018
daca esti femeie si vrei sa slabesti fereste-te de aceste greseli Nu fa aceste greseli cand vrei sa slabesti Uneori, lucrurile pe care nu le iei in considerare sunt cele mai mari greseli pe care le faci in privinta slabitului. Femeile tind sa faca unele greseli specifice lor cand incearca sa slabeasca, si asta duce in final la esec. Si tu faci aceste greseli? 23 Mar, 2017
antrenament pentru modelarea unor picioare sexy Antrenament pentru picioare sexy si suple - faza 2 A doua parte a programului de antrenament pentru femeile care vor sa slabeasca la picioare. Aceasta faza se numeste faza de seturi agoniste. 06 Jul, 2017
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.