Good morning cu banda elastica: un exercitiu pe care il poti face oriunde

Publicat in

Sa lucrezi cat mai frecvent (dar totusi nu pana la epuizare) grupele musculare pe care vrei sa le dezvolti, este o strategie buna. Pentru lantul posterior, foarte ravnit de femei, un exercitiu care te ajuta sa faci asta oriunde este good morning cu banda elastica.

Good morning cu banda elastica. Un exercitiu pe care probabil multi nu il cunosc. Si este mare pacat, good morning fiind un exercitiu de baza pentru intarirea lombarilor, fesierilor si femuralilor. Poate fi si un exercitiu grozav de corectare a posturii.

Principalele grupe musculare lucrate de good morning cu banda elastica sunt zona mediana, fesierii, femuralii si flexorii soldurilor. 

Good morning cu banda elastica este un exercitiu ideal pentru a te incalzi inainte de exercitiile care presupun indoirea soldurilor precum indreptari, indreptari romanesti, ridicari de bazin si chiar exercitii olimpice precum aruncat sau smuls. Ajuta sa iti mobilizezi soldurile si sa iti intinzi feisierii si femuralii. 

Un alt lucru bun la good morning cu banda elastica este ca pot fi facute oriunde, nu iti trebuie decat banda elastica. Sunt grozave pentru antrenamente acasa, antrenamente cand esti plecata de acasa in vacanta saude plasare, si le poti face chiar si la birou dupa ce ai stat mai mult timp pe scaun si vrei sa iti destinzi spatele si tot corpul.

Calca pe banda elastica cu picioarele departate la nivelul umerilor si pune partea de sus a benzii pe spate (cam unde vine bara cand faci genuflexiuni) - nu pune banda pe spatele gatului! Tine umerii trasi in spate (omoplatii spre buzunarele din spate ale pantalonilor) si picioarele drepte; indoaie-te din solduri si apleaca-te in fata cat de mult poti fara a indoi spatele, si suficient incat sa simti femuralii intinsi. Revin-o la pozitia initiala inversand miscare (spatele trebuie sa ramana drept tot timpul). 

Astfel de benzi elastice se gasesc la mai toate magazinele cu profil sportiv. Au grade diferite de rezistenta asa ca alege una in functie de forta ta si care sa iti permita sa faci 8-10 repetari pentru 3-4 seturi. 

Cum am spus le poti face pentru inncalzirea sau destinderea spatelui (3 seturi sunt suficiente), sau le poti incorpora in circuite. Incearca-le ca exercitiu de asistenta!

 

 

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

pentru a slabi femeile trebuie sa isi reduca nivelele de cortizol 8 semne ca trebuie sa iti reduci nivelurile de cortizol Femeile sunt mai predispuse la stres si niveluri ridicate de cortizol decat barbatii. Chiar daca cortizolul este un hormon benefic la baza, nivelurile mult prea mari pot ridica probleme serioase de santate si iti pot influenta negativ aspectul fizic si calitatea vietii. Afla care sunt semnalele unor niveluri prea mari de cortizol si ce sa faci. 16 Nov, 2017
cum trebuie sa manance o femeie activa care face sport si vrea sa arate bine Nutritie de top pentru femeile care fac sport Iti place sa mergi la sala si nu iti este frica sa te antrenezi intens. Dar oricat de mult efort ai depune in sala de fitness, daca nutritia nu este pusa la punct nu vei avea rezultate. In acest articol o sa discutam cum difera metabolismul femeilor de cel al barbatilor si care sunt cele mai bune recomandari nutritionale pentru tine. 03 Nov, 2016
Ghid masa musculara pentru femei Ghid masa musculara pentru femei Daca ai trecut peste preconceptiile ca muschii te vor face mai putin sexy, si ai inteles ca acestia iti vor da formele sexy pe care le cauti, probabil ca vrei sa ii lucrezi cat mai eficient. Iata ce trebuie sa faci! 12 Nov, 2020
Hipertrofia la femei si frica de a deveni prea masive Hipertrofia la femei si frica de a deveni prea masive Antrenamentele inteligente sunt la moda si femeile nu se mai tem de a deveni prea puternice. Dar frica de a deveni prea masive este inca prezenta si descurajeaza multe femei sa se antreneze intens. 25 Oct, 2018
Antrenamentele de forta la menopauza Antrenamentele de forta la menopauza Ar trebui sa te antrenezi diferit dupa ce atingi menopauza? Devin antrenamentele de forta inutile sau sunt chiar mai pretioase in aceasta perioada? 17 Oct, 2019
cum sa iti construiesti umeri sexy Antrenamente pentru umeri sexy Umerii sunt probabil cea mai neglijata parte a femeilor care se antreneaza cu greutati. Aceste trei exercitii sunt grozave pentru buna functionare a umerilor si forta functionala. 29 Mar, 2018
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.