Antreneaza aceeasi grupa musculara doua zile la rand

Publicat in

Pentru cresteri musculare mai bune, lucreaza intens o grupa musculara intr-o zi si a doua zi lucreaza aceeasi grupa musculara cu greutati usoare, de pompare. Iata de ce functioneaza.

POTI antrena aceeasi grupa musculara doua zile la rand. De fapt este bine pentru hipertrofie. 

Aceasta metoda de stimulare dubla prelungeste sinteza proteica in muschi si creeaza o responsivitate mai mare a muschilor. Al doilea antrenament are rolul de a imbunatati raspunsul anabolic al primului. Face asta prin prelungirea perioadei de sinteza a proteinelor si prin cresterea transportului de nutrienti catre muschi.

Cum se face

Antreneaza aceeasi grupa musculara doua zile la rand, dar nu in acelasi fel. In prima zi foloseste greutati mari si exercitii compuse, apoi a doua zi fa ceva de pompare in primele 15 minute ale antrenamentului. Apoi treci la antrenamentul principal al altei grupe musculare. Iata un exemplu utilizand o impartire de 4 antrenamente cu o zi pauza:

  • Ziua 1: Antreneaza intens muschii care imping (gen impins cu haltera din culcat)
  • Ziua 2: In primele 15 minute ale antrenamentului, lucreaza din nou muschii care imping, cu greutati mici, pentru pompare. Exercitiile de izolare facute in circuit sunt cele mai indicate. Tensiune constanta timp de 8-12 repetari. Fiecare set trebuie sa dureze cel putin 30 de secunde, pana la 50 de secunde. Apoi treci la antrenamentul intens al spatelui.
  • Ziua 3: Antrenament de pompare pentru muschii spatelui pe care i-ai antrenat cu o zi inainte. Apoi fa picioare.
  • Ziua 4: Antrenament de pompare pentru picioare. Abdomen si conditionare metabolica (optional)
  • Ziua 5: pauza

Acest fel de a te antrena faciliteaza recuperarea si creste durata fazei anabolice. Sinteza proteinelor ramane ridicata timp de 24 de ore dupa antrenament, dar avand o a doua faza urmatoarea zi, care este mai putin intensa, extinzi sinteza proteinelor semnificativ, si astfel construiesti mai multa masa musculara. 

Retine ca este foarte important ca antrenamentul de a doua zi sa fie de pompare, nu unul greu. Nu vrei sa provoci avarii musculare la acest antrenament usor. Vrei doar sa activezi semnalarea celulara care este responsabila cu hipertrofia si pomparea nutrientilor in muschi. Ai grija si la nutritia din preajma antrenamentelor. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

good morning - cel mai bun exercitiu pentru spate si lombari Cel mai important exercitiu pentru spate pe care probabil nu-l faci Exista unele exercitii vechi de cand lumea fitness-ului, sau poate chiar mai vechi. Aceste exercitii au multe beneficii, sunt functionale si dezvolta armonios tot corpul, dar din pacate au fost uitate. Unul din aceste exercitii este numit good morning. 14 Feb, 2016
Abdomen definit si picioare imense - metoda arnold Cum si-a construit Arnold picioarele si abdomenul Arnold Schwarzenegger este un simbol al culturismului, filmului si succesului in general. Dar in spatele carierei stralucite si trupului de zeu, stau ani de munca in sala de forta si in afara ei, si o vointa de fier. Fi gata sa inveti cum sa te antrenezi ca un campion pentru a avea picioare mai puternice ca oricare din prietenii tai, si un abdomen de otel. 14 Feb, 2016
20 de tractiuni - forta mai mare Cum sa faci 20 de tractiuni A te agata de o bara aflata deasupra capului si a te trage de ea pana cand barbia o depaseste este un lucru dificil pentru multa lume. Dar a face tractiuni nu este atat de greu precum poate parea. Urmeaza cateva sfaturi si reguli de baza si vei ajunge si tu sa faci 20 de tractiuni (sau mai multe). 14 Feb, 2016
flexii zottman pentru brate musculoase si puternice Flexii Zottman pentru antebrate si bicepsi mari Fa acest exercitiu provocator si vei avea bicepsi si antebratemai mari. 04 Oct, 2016
cum te incalzesti corect in sala de forta Incalzirea - nu pierde timpul cu stretching Incalzirea inainte de antrenamente este extrem de importanta, atat pentru a evita accidentarile cat si pentru a performa la nivel maxim. Iata cateva sfaturi despre cum sa te incalzesti eficient, pentru a fi mai puternic, mai rapid si mai sanatos; uita de stretching! 14 Feb, 2016
Culturistul Arnold iti spune cum sa te faci mare Arnold spune... Cateva sfaturi si ponturi de la cel mai mare culturist din toate timpurile: Arnold Schwarzenegger. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.