Doamnelor/domnisoarelor construiti muschi pentru a fi mai suple

Publicat in

Antreneaza-te cu greutati pentru a slabi. Da, cu tine vorbesc domnisoara! Foloseste aceste 4 unelte de antrenament pentru un fizic incendiar.

Niciodata nu sacrifica muschii

Chiar si cand principalul scop este slabirea, fa tot ce poti pentru a diminua catabolismul (pierderea masei musculare). Pentru ca muschii sunt draguti si constisitori metabolic. De ce ai vrea sa distrugi ceva ce consuma calorii si te face sa arati mai ferma si sexy? Si daca ai impresia ca picioarele (sau orice alta zona) sunt prea mari, cel mai rau lucru pe care il poti face este sa incerci sa le atrofiezi. 

Cand vrei sa slabesti sau sa micsorezi anumite zone nu trebuie sa devii slaba, flasca si moale...sa nu mai vorbim de metabolism lent. Asta se intampla cand pierzi muschi. Antreneaza-te cu greutati pentru a construi masa musculara, nu pentru a slabi. Slabirea va avea loc usor si inevitabil daca te concentrezi pe a construi masa musculara si a iti defini masa musculara. 

4 unelte pentru a construi masa musculara la femei

  1. Putere. Daca ridici mereu greutatile  in mod controlat si lent, adauga mai multe miscari de putere. Programeaza-le! Fa o prioritate din miscarile explozive. Incearca sa inveti ridicarile olimpice, leganarile cu gantere, sarituri in adancime, sarituri de pe loc si orice te forteaza sa iti utilizezi la maxim toata viteza. 
  2. Timp sub tensiune. Daca mereu ridici greutati rapid (ma refer ca executi miscarile rapid, nu ma refer la exercitiile explozive de mai sus), mareste timpul sub tensiune prin incetinirea partii excentrice (coborarea greutatilor) si controlarea greutatilor. Incearca repetari partiale, seturi descrescatoare sau repetari fortate
  3. Forta. Daca esti obsedata sa simti muschiul cum arde si doare, de la o tona de repetari, schimba strategia. Forta este esentiala. Stabileste forta maxima la exericitiile de baza (forta cu care poti face o singura repetare corecta). Incearca programe de crestere a fortei pentru a stabili noi recorduri personale. Iesi din zona de confort cu greutati mari si repetari putine.
  4. Izolare. Pune accent pe grupele de muschi care iti imbunatatesc aspectul fizic: deltoizi, dorsali si fesieri sunt cele mai vizibile zone la femei. Alte zone devin frumoase de la sine cand te antrenezi cu greutati si exercitii de baza. Dar izolarea poate adauga forme mai frumoase acolo unde le vrei. 

Contureaza-ti corpul cu antrenamentele cu greutati! Ai toate uneltele la dispozitie! 

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.