Doamnelor/domnisoarelor construiti muschi pentru a fi mai suple

Publicat in

Antreneaza-te cu greutati pentru a slabi. Da, cu tine vorbesc domnisoara! Foloseste aceste 4 unelte de antrenament pentru un fizic incendiar.

Niciodata nu sacrifica muschii

Chiar si cand principalul scop este slabirea, fa tot ce poti pentru a diminua catabolismul (pierderea masei musculare). Pentru ca muschii sunt draguti si constisitori metabolic. De ce ai vrea sa distrugi ceva ce consuma calorii si te face sa arati mai ferma si sexy? Si daca ai impresia ca picioarele (sau orice alta zona) sunt prea mari, cel mai rau lucru pe care il poti face este sa incerci sa le atrofiezi. 

Cand vrei sa slabesti sau sa micsorezi anumite zone nu trebuie sa devii slaba, flasca si moale...sa nu mai vorbim de metabolism lent. Asta se intampla cand pierzi muschi. Antreneaza-te cu greutati pentru a construi masa musculara, nu pentru a slabi. Slabirea va avea loc usor si inevitabil daca te concentrezi pe a construi masa musculara si a iti defini masa musculara. 

4 unelte pentru a construi masa musculara la femei

  1. Putere. Daca ridici mereu greutatile  in mod controlat si lent, adauga mai multe miscari de putere. Programeaza-le! Fa o prioritate din miscarile explozive. Incearca sa inveti ridicarile olimpice, leganarile cu gantere, sarituri in adancime, sarituri de pe loc si orice te forteaza sa iti utilizezi la maxim toata viteza. 
  2. Timp sub tensiune. Daca mereu ridici greutati rapid (ma refer ca executi miscarile rapid, nu ma refer la exercitiile explozive de mai sus), mareste timpul sub tensiune prin incetinirea partii excentrice (coborarea greutatilor) si controlarea greutatilor. Incearca repetari partiale, seturi descrescatoare sau repetari fortate
  3. Forta. Daca esti obsedata sa simti muschiul cum arde si doare, de la o tona de repetari, schimba strategia. Forta este esentiala. Stabileste forta maxima la exericitiile de baza (forta cu care poti face o singura repetare corecta). Incearca programe de crestere a fortei pentru a stabili noi recorduri personale. Iesi din zona de confort cu greutati mari si repetari putine.
  4. Izolare. Pune accent pe grupele de muschi care iti imbunatatesc aspectul fizic: deltoizi, dorsali si fesieri sunt cele mai vizibile zone la femei. Alte zone devin frumoase de la sine cand te antrenezi cu greutati si exercitii de baza. Dar izolarea poate adauga forme mai frumoase acolo unde le vrei. 

Contureaza-ti corpul cu antrenamentele cu greutati! Ai toate uneltele la dispozitie! 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

21 de greseli fitness facute de femei 21 de greseli fitness facute de femei Ca femeie, stii deja ca a slabi, a manca sanatos si a te tonifia, nu este usor! Evita aceste 22 de greseli si vei progresa mult mai rapid! 20 Dec, 2021
Femeile si barbatii nu se pot antrena impreuna Femeile si barbatii nu se pot antrena impreuna Ok, femeile si barbatii se pot antrena impreuna, dar exista unele diferente in felul cum se antreneaza, in special legate de odihna dintre seturi. 22 Nov, 2018
Minciuni din fitness care sunt ipocrite Minciuni din fitness corecte politic Termenul "politicaly corect" a patruns si in fitness asa cum a patruns in aproape orice aspect al vietii cotidiene. Dar exista anumite lucruri care doar suna bine, dar in realitate mai mult te trag inapoi. O discutie cinstita despre antrenamente, scopuri si imaginea de sine. 27 Oct, 2016
tanara si frumoasa  - 27 alimente alcaline Ramai tanara si sanatoasa - 27 din cele mai alcaline alimente de pe planeta Corpul uman este facut sa se afle intr-o stare alcalina, dar viata moderna il pune tot timpul intr-o stare acida. In special femeile sunt predispuse la asta din cauza cantitatii mai mari de estrogeni din corp. Mananca cat mai multe alimente de pe aceasta lista pentru a te alcaliniza. 28 Jul, 2016
Cum revii la sala dupa o pauza lunga de timp Cum revii la sala dupa o pauza lunga Indiferent de motiv, pot aparea perioade lungi in care sa nu te poti antrena. Uneori sa revii la sala poate fi o adevarata provocare. Aici gasesti cateva sfaturi care sa iti usureze situatia. 13 Sep, 2018
lectii despre dezvoltarea fundului la femei Lectii despre dezvoltarea fundului Modelele de fitness si modelele de pe retelele de socializare sunt obsedate de a avea un fund perfect. Si de multe ori le reuseste. Care este secretul lor? Se antreneaza mai destept decat tine! Iata despre ce este vorba. 15 Nov, 2018
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.