Exercitii pe mingea elvetiana pentru abdomen

Publicat in

Femeile iubesc sa isi antreneze abdomenul. Este un fapt. Dar daca tot o faci, fa-o cum trebuie. Aici gasesti 4 exercitii facute cu mingea elvetiana, exercitii care iti vor provoca tot corpul si iti vor intari abdomenul.

Mingea elvetiana este un instrument foarte util. Sa iti lucrezi abdomenul cu ajutorul ei iti aduce multe beneficii raportate la efortul investit. O sa iti lucrezi tot corpul, nu numai abdomenul si vei capata si functionalitate. 

Inainte de a face urmatoare exercitii trebuie sa poti executa scandura cel putin 1 minut continuu. Toate exercitiile se bazeaza pe stabilitate asa ca trebuie sa fii sigura ca le poti face corect. Fiecare exercitiu este o progresie a celui precedent, asa ca invata fiecare exerictiu si fa-l corect inainte de a trece la urmatorul.

1) Scandura facuta pe mingea elvetiana

abdomen scandura pe minge

  • Creeaza tensiune in tot corpul de la varful degetelor la gat. 
  • Tine privirea usor in fata, spre podea, pentru ca gatul sa fie intr-o pozitie neutra. 
  • Impinge puternic cu mainile in podea. 
  • Strange din fese.

2) Bricege pe mingea elvetiana

bricege abdomen femei

Acum trecem de la scandura la un exercitiu si mai instabil. 

  • Ridica soldurile pe masura ce tragi mingea cu picioarele spre interior, pentru a face loc genunchilor sa se ghemuiasca.
  • Tine umerii deasupra incheieturilor mainilor.
  • Mentine abdomenul tensionat pe durata intregului exercitiu.

3) Fierastraul pe mingea elvetiana

Ia-o usor cu acest exercitiu si fa repetari putine. Daca obosesti prea tare nu o sa mai il executi corect, si calitatea primeaza intotdeauna, nu cantitatea. 

exercitiu femei abdomen pe mingea elvetiana

  • Incepi cu tibiile pe mingea elvetiana si gaseste o pozitie puternica de scandura.
  • Impinge-te spre spate, mentinand pozitia de scandura, astfel incat sa iti rulezi genunchii pe minge. 
  • Trage-te in pozitia initiala cu mainile.
  • Cu cat ai mainile mai apropiate de minge cu atat este mai usor.
  • Nu lasa soldurile in jos pentru ca iti va pune presiune pe coloana.

4) Ridicari de fund pe mingea elvetiana

Este cel mai dificil exercitiu dintre toate cele patru. Necesita un abdomen foarte puternic. 

ridicari fund minge

  • Incepi in pozitia de scandura. 
  • Trage-te in fata dar mentine picioarele drepte si tensionate.
  • Fundul se va ridica si degetele picioarelor vor rula pe minge.
  • Ai grija ca umerii sa fie pozitionati deasupra incheieturilor mainilor. 
  • Revino usor la pozitia de start si evita coborarea bazinului spre podea.

Referinte

Articole din aceiasi categorie

partenerii de viata ar trebui sa se antreneze impreuna 9 motive pentru care cuplurile trebuie sa se antreneze impreuna Cuplurile care se antreneaza impreuna se potrivesc mai bine, se cearta mai putin si au parte de sex mai calitativ. Iata 9 motive pentru care sa te antrenezi impreuna cu iubitul sau sotul. 01 Jun, 2017
alice fields - impatimita de cardio isi transforma corpul prin powerlifting Impatimita de cardio a renuntat la efortul aerob pentru powerlifting si a slabit 17 kg Povestea unei regine cardio care si-a invins frica de greutati si a reusit sa isi transforme corpul, slabind 17 kg si capatand un corp atletic. 09 Feb, 2017
cum iti maresti masa musculara ca femeie 5 sfaturi pentru femeile care vor sa isi mareasca masa musculara Femeile au dificultati in a isi creste masa musculara. Comparativ cu barbatii sunt mai putin predispuse la astfel de cresteri. Dar prin munca si rabdare isi pot si ele imbunatati aspectul fizic si isi pot creste semnificativ masa musculara. 05 Apr, 2018
exercitii fizice pentru un fund rotund si sexy Cum sa iti faci fundul sa creasca Un fund ferm si vizibil este visul oricarei femei. O sa disctam despre antrenamentul fesierilor si care sunt cele mai bune exercitii pentru a dezvolta acesti muschi. Fii gata pentru un fund sexy! 18 Apr, 2016
ce sa mananci dupa sarcinapentru a slabi si nu te ingrasa Sfaturi nutritionale pentru noile mamici Daca esti o mamica care abia a nascut nimic nu iti va testa relatia cu mancarea mai mult decat perioada postpartum de catvea luni de la nastere. Iata ce sa faci pentru a evita ingrasarea, problemele de sanatate si insusirea de obiceiuri nutritionale proaste. 08 Feb, 2018
femeile trebuie sa se suplimenteze cu creatina De ce ar trebui femeile sa ia creatina Creatina nu este un supliment doar pemntru barbati si nu va duce la retentia de apa si ingrasare. Iata adevarul despre creatina si de ce trebuie folosita si de femeile care fac sport. 17 Mar, 2017

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.