5 exercitii cu benzi elastice pentru fesieri si picioare

Publicat in

Nu ai acces sau nu vrei sa folosesti greutati mari in sala de forta? Aceste 5 exercitii cu benzi elastice le pot inlocui!

Benzile elastice pot fi optiuni foarte bune de antrenament. Nu vor inlocui niciodata antrenamentele cu greutati, doar le completeaza, dar raman optiuni foarte bune pentru acasa, la hotel si chiar in sala. Fiind vorba de picioare si fesieri, nu folosi benzi cu rezistenta mica, du-te catre cele de mare rezista pentru a iti solicita cu adevarat partea inferioara!

1. Indreptari romanesti pe un picior cu banda elastica

 


O metoda utila de a pozitiona banda elastica, fiind confortabil si stabila. Pur si simplu pune un disc peste jumatatea benzii elastice si stai pe el. Este mult mai stabil decat daca ai sta direct cu piciorul peste banda elastica. In plus, banda va ramane tot timpul la latimea umerilor. 

Benzile de rezistenta au multe utilizari. Una din ele este capacitatea sa de a accelera prin rezistenta din ce in ce mai crescuta, pe masura ce se tensioneaza. Asta iti amorseaza sistemul nervos, activeaza fibrele musculare cu raspuns rapid si iti potenteaza tot corpul pentru un antrenament mai bun. 

Indreptarile romanesti pe un picior cu banda elastica sunt o metoda excelenta pentru a te pregati de un antrenament al partii inferioare, mai ales daca faci doar cateva repetari explozive. Daca vrei un stimul mai anabolic, creste numarul de repetari si seturi.

2. Fandari bulgaresti cu banda elastica

 


O alta metoda excelenta de a incalzi cvadricepsii si de a ii pompa putin inainte de antrenament. Datorita unghiului benzii, tensiunea pe cvadriceps este si mai mare decat la gantere. Ca o alternativa la extensii de picioare si sissy squats, poate fi un exercitiu excelent de asistenta pentru partea inferioara. 

3. Tragerea greutatii pe sub picioare cu banda elastica

 


Tragerea greutatii pe sub picioare la cabluri, alturi de hiperextensii la 45 de grade si hiperextensii inverse sunt printre cele mai bune exercitii de intarire a lantului posterior fara a incarca prea intens coloana vertebrala. Leaga o banda elastica de un stalp si ai un "aparat" perfect de facut tragerea greutatii pe sub picioare. 

Din cauza rezistentei ascendente oferite de benzi, aceasta variatie a exercitiului tinde sa nu activeze fesierii in partea de sus, dar sunt foarte intinsi, alaturi de femurali, in partea de jos. Excelent penru incalzire, pentru a invata indoirea soldurilor sau pentru a iti incendia fesierii. 

4. Ridicari laterale de solduri din genunchi

 


Dezmorteste-ti adductorii si trezeste-ti fesierii cu acest exercitiu simplu. Fa-l ca incalzire pentru solduri si genunchi. Este foarte bun pentru pomparea fesierilor! 

5. Izometrie Bird-Dog cu banda elastica

 


O banda elastica este cea mai buna metoda de progresie la acest exercitiu de izometrie. Banda elastica va creste mult dificultatea acestui exercitiu. 

Pozitia cu banda elastica iti va solicita tot, de la femurali pana la umeri si spate. Bird-dogs este un exercitiu foarte important pentru zona mediana. Il poti face la inceputul antrenamentului, la finalul sau, sau in superset cu alte exercitii. Cu cat banda are o rezistenta mai mare cu atat este mai dificil de facut exercitiul. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

5 exercitii cu benzi elastice pentru fesieri si picioare 5 exercitii cu benzi elastice pentru fesieri si picioare Nu ai acces sau nu vrei sa folosesti greutati mari in sala de forta? Aceste 5 exercitii cu benzi elastice le pot inlocui! 13 Mar, 2020
exercitii obligatorii pentru femei in sala de forta 5 exercitii pe care orice femeie trebuie sa le faca 5 exercitii de baza din antrenamentele de forta pe care orice femeie trebuie sa le faca si sa le stapaneasca cum trebuie. Sunt grele dar aduc beneficii pe masura! 21 Dec, 2017
Melodii pe care sa te antrenezi vara asta Melodii pe care sa te antrenezi vara asta Muzica te poate motiva si ajuta sa performezi mai bine la antrenamente. Este dovedit stiintific! Asa ca doamnelor si domnisoarelor...pune-ti-va castile, si sa-i dam drumul! 04 Jul, 2019
Ce este amenoreea hipotalamica functionala Ce este amenoreea hipotalamica functionala Esti genul de femeie care te antrenezi zilnic? Mananci cum trebuie? Toti iti spun ca arati fantastic? Esti o imagine a sanatatii dar cu toate asta nu ai mai avut menstruatie de aproape un an. De ce? Faci tot ce trebuie, nu? 08 Nov, 2018
4 feluri in care viata moderna te ingrasa 4 feluri prin care viata moderna te ingrasa Incerci sa ai viata unei femei moderne, de cariera, si sa arati bine. Te antrenezi, mananci cum trebuie dar tot te chinui sa progresezi in privinta aspectului fizic. De ce? Tocmai viata moderna si mediul tehnologizat in care traim sunt in lupta cu geneticul tau si te trag inapoi! 08 Sep, 2016
antrenamentul german de volum pentru femei partea 2 Antrenamentul german de remodelare corporala pentru femei - partea II A venit momentul sa accelerezi putin lucrurile. Partea a doua a antrenamentului german de remodelare corporala pentru femei este mai intensa decat prima, ceea ce va ajuta la arderea grasimii incapatanate si tonifierea musculara. 25 May, 2017
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.