Hiperextensii

Publicat in

Principala grupa musculara lucrataspate - lombari
Alti muschi lucratifesieri, femurali
Echipament-
Mecanicaizolare

Un exercitiu clasic pentru lombari.

pozitie de start
pozitie de final

1. Folosind o banca de hiperextensii, aseaza-te pe ea cu fata in jos, si fixeaza picioarele in suportul special. Coapsele trebuie sa se sprijine pe toata lungimea suportului, dar sa lase suficient spatiu sus sa te poti apleca in fata. Tine mainile incrucisate pe piept, sau la ceafa. Aceasta va fi pozitia de start.

2. Apleaca-te usor in fata, pana cand simti tensiune in femurali, si nu te mai poti lasa in jos fara sa iti arcuiesti spatele. Spatele sa fie cat mai drept pe toata durata miscarii. Revino la pozitia initiala. 

Sfat: Poti folosi un disc, tinut cu mainile la piept, pentru a spori greutatea exercitiului.

Variatii: Se poate efectua si fara o banca de hiperextensii, stand pe burta pe o banca normala, cu corpul usor iesit in afara. In acest caz vei avea nevoie de cineva care sa te tina de picioare. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Ramat din inclinat cu haltera Ramatul din inclinat cu haltera presupune folosirea unui suport pe care sa sprijini pieptul, ceea ce izoleaza mai bine spatele si reduce considerabil sansele de accidentare. Haltera schimba priza si permite folosirea unor greutati mai mari. 14 Feb, 2016
Ramat din inclinat cu gantere Ramatul din inclinat cu gantere presupune folosirea unui suport pe care sa sprijini pieptul, ceea ce izoleaza mai bine spatele si reduce considerabil sansele de accidentare. 14 Feb, 2016
Tractiuni la helcometru cu priza ingusta Tractiunile la helcometru sunt unul din cele mai cunoscute si utilizate exercitii pentru spate. Orice sala de forta are un helcometru, plus ca sunt o varianta accesibila celor care nu pot inca face tractiuni la liber. 14 Feb, 2016
Ramat din orizontal cu bara arcuita Ramatul din orizontal protejeaza perfect spatele de accidentari pentru ca se sta intins pe o banca orizontala. pentru a il executa este nevoie de o bara arcuita - este asemanatoare cu bara Z dar are unghiuri mai pronuntate si rotunjite. 14 Feb, 2016
Extensii la helcometru cu bratele drepte cu franghia Extensiile cu bratele drepte sunt un exercitiu ideal pentru izolarea si intinderea spatelui, iar folosirea franghiei intinde si mai mult muschii si confera o raza de miscare mai ampla. 14 Feb, 2016
Indreptari Acesta este regele exercitiilor pentru spate (dar lucreaza aproape toti muschii corpului). Alaturi de genuflexiuni cu bara si de impins din culcat cu haltera, este unul din exercitiile de baza ale culturismului. 14 Feb, 2016

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.