Demitizand mitul abdomenelor

Publicat in

Ideea principala a acestui articol este: exercitiile nesfarsite pentru abdomen nu vor topii grasimea de pe burta si nici nu vor mari muschii abdominali.

Aud multi oameni spunand, atunci cand vor sa slabeasca, ca lucreaza zilnic abdomenul pana la epuizare. Este o abordare gresita, si mai jos o sa explic si de ce!

Exercitii nesfarsite pentru abdomen nu vor topi grasimea de pe burta. Pur si simplu nu functioneaza asa! Arsura care o simtiti in timpul exercitiilor, abia daca arde cateva calorii. Timpul alocat abdomenelor nesfarsite, poate fii utilizat mai eficient la alte exercitii care va vor ajuta cu adevarat sa slabiti. De asemenea, acest tip de abordare nu este destul de intensa pentru a va dezvolta muschii abdominali. Astfel, abdomenele nesfarsite esueaza de doua ori: nu ajuta la slabire si nici la constuirea muschilor abdomenului.

Muschii abdomenului ar trebui tratati la fel ca toti ceilalti muschi. Executarea multor repetari, duce doar la supraantrenament. Intr-adevar, muschii abdominali sunt o grupa mai rezistenta si un numar mai ridicat de repetari este mai eficient. Totusi nu ar trebui sa depaseasca 20-30 de repetari, si sa se lucreze mai mult pe intensitate.

Trebuie antrenati cu greutati mai mari.Toata lumea a vazut oameni slabi, care au abdomenul plat, fara urma de muschi, desi nu exista grasime deloc. Asta pentru ca nu au fost antrenati corespunzator si nu sunt dezvoltati.

Abdomenul este antrenat indirect la multe alte exercitii pe care le efectuati in sala. De aceea nu este nevoie de un volum ridicat de serii. Este nevoie de intensitate pentru a se dezvolta. Atunci cand faceti genuflexiuni, deadlifts, impins pentru piept sau cand lucrati triceps la scripete, veti folositi si abdomenul. Si lista ar putea continua. Daca nu credeti, data viitoare cand sunteti in sala fiti mai atenti la executia exercitiilor si veti observa ca abdomenul este mai tot timpul incordat.

Daca vreti abdomen plat, antrenati muschii acestuia odata pe saptamana, ca si pe restul, si urmariti sa aveti un program adecvat pentru pierderea kilogramelor, alaturi de o nutritie dietetica. Nu incercati sa dati jos grasimea doar de pe burta prin abdomene infinite. Nu functioneaza! Nu se poate slabi doar intr-un loc. Organismul slabeste uniform.

Nu cred ca exista mai multe mituri in sport, decat legate de abdomen. Numarul aparatelor pentru a fii lucrat, care apar pe piata este uimitor. Deschide-ti TV-ul si pe toate posturile sunt reclame la astfel de aparate, multe dintre ele fiind catalogate drept "minuni".

Acum, sa demitizam mitul abdomenelor:

Antrenand abdomenul constant, va duce pana la urma, la un abdomen plat plin de patratele

Asta nu se va intampla, in special daca este acoperit de grasime. Oricat de multe abdomene ati face nu veti scapa datorita lor de grasime.

Lucrati abdomenul zilnic pentru rezultate optime

Din nou, nu! Abdomenul este format din muschi la fel ca si pieptul, spatele, bratele. Ar trebui sa ii antrenati la fel ca si pe acestia. Niciodata sa nu va antrenati abdomenul de mai mult de 3 ori pe saptamana.

Trebuie sa faceti sute de repetari si sa simtiti arsura pentru a avea rezultate

Da, raspunsul este din nou, nu! Cum am spus mai sus, sunt o grupa oarecare de muschi, asa ca trebuie reliefati pentru a fii vizibili. Aste se face prin antrenament progresiv, ca si in cazul celorlati muschi. Serii de cate 10-50 repetari, si de la antrenament la antrenament cresteti rezistenta si intensitatea.

Antrenati-va abdomenul cu multe repetari si des pentru a scapa de grasimea de pe burta

Fals! Reducerea grasimii doar intr-un loc nu se poate. Trebuie sa existe un program adecvat de antrenament si nutritie pentru a slabi uniform, si in cele din urma, grasimea va disparea si de pe burta, lasand loc "patratelelor".

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Trebuie sa stai o ora in sala de forta ca sa ai rezultate? Mituri: regula de o ora Poate ca ati auzit ca un antrenament de culturism nu trebuie sa dureze mai mult de o ora, ideal 45 de minute, pentru a nu favoriza aparitia hormonilor catabolici.. Dar este doar un mit, sau exista ceva real in aceasta afirmatie? 14 Feb, 2016
melodii metallica pentru sala de forta 20 dintre cele mai bune cantece Metallica pe care sa te antrenezi Iti place sa asculti muzica ta preferata cand te antrenezi, nu ce se baga in sala de forta? Iata 20 dintre cele mai motivante cantece Metallica pe care sa indoi fiarele in doua si sa iti depasesti recordurile personale. 28 Jun, 2016
Impinsul deasupra capului - diferente intre haltera, gantere, sezut si stand Impinsul deasupra capului - diferente intre haltera, gantere, sezut si stand Chiar daca sunt exercitii foarte asemanatoare, impinsul deasupra capului folosind gantere sau haltera si stand asezat sau in picioare, produce efecte fiziologice usor diferite. 19 Feb, 2019
cum sa iti imbunatatesti performanta la indreptari 10 secrete privind indreptarile Exista ceva primordial, care te satisface pana in maduva oaselor, atunci cand faci indreptari cu greutati mari. Iata cateva secrete pentru a creste kilogramele cu care poti face indreptari si a beneficia la maxim de pe urma acestui exercitiu grozav. 09 May, 2017
Fa incalzirea cu o haltera goala Incepi intotdeauna cu o bara goala Cei mai puternici oameni de pe planeta isi incep antrenamentele cu o bara goala. Iata de ce si tu ar trebui sa faci la fel. 27 Sep, 2016
circuitele cu greutati pot afecta masa musculara Iti sunt afectate cresterile musculare de circuitele cu greutati? Antrenamentele de tip circuit sunt grozave cand vrei sa slabesti. Sunt folosite chiar si pentru acumularea de masa musculara. Dar sunt cu adevarat utile pentru asta sau din contra, pot afecta negativ cresterile musculare? 07 Nov, 2017
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.