Incendiaza-ti antebratele

Publicat in

Majoritatea celor care vin la sala se concentreaza asupra peiptului, umerilor si partea superioara a bratelor (biceps si triceps). Dar multi ignora cea mai expusa vederii grupa musculara: antebratele.

Majoritatea celor care vin la sala se concentreaza asupra peiptului, umerilor si partea superioara a bratelor (biceps si triceps). Dar multi ignora cea mai expusa vederii grupa musculara: antebratele. Ganditi-va! Singurele dati cand nu se vad sunt atunci cand purtam bluze cu maneci lungi.

Pe langa partea estetica, antebratele deficitare va pot incurca si la antrenamentul eficient a altor grupe musculare, in special a spatelui. Muschii spatelui nu vor putea fii lucrati suficient pentru ca antebratele va vor ceda cu mult inainte.

Exista mai multe exercitii pentru antebrat, dar trei dintre ele sunt de preferat:

1."Ciocanele" - principala regula aici este sa se foloseasca greutati mari: maxim 4-8 repetari. Asta va lucra si bicepsul.

2. Flexia incheieturilor cu haltera la spate - aici scopul este de a face cat mai multe repetari, intre 25 si 100. Aceste exercitiu va pompa foarte mult antenratele. Dar nu va opriti cand asta se intampla. Atunci este abia inceputul exercitiului. Continuati pana la epuizare, si cand nu mai puteti sa efectuati cursa completa, faceti-o partial. Trebuie sa simtiti ca vi se blocheaza antebratul.

3. Flexii cu priza inversa - se fac ca si flexiile pentru biceps dar cu priza inversa (palmele indreptate spre pamant). Se efectueaza la fel ca exercitiul de mai sus. Multe repetari pana la epuizare.

Un antrenament al antebratelor ar trebui sa arate asa:

*ciocane - 3 setruri a cate 4-8 repetari;
*flexia incheieturilor cu haltera la spate - 3 setruri a cate 20-100 de repetari;
*flexii cu priza inversa - 3 seturi a cate 20-100 repetari;

Este recomandat ca antebratele sa fie lucrate dupa biceps. se pot lucra si de doua ori pe spatamana, dupa picioare de exemplu, atunci cand nu este folosit deloc. Antrenamentul mentionat mai sus poate aduce in scurt timp schimbari vizibile in structura antebratului dar ajuta si la stimularea serioasa a bicepsului.
 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Antrenament cu repetari 531 Programul de antrenament 5-3-1 Programul de antrenament 5/3/1; este un program de antrenament despre care se poate spune ca reprezinta baza antrenamentelor de forta, unul care a trecut testul timpului. 14 Feb, 2016
Un program de antrenament care iti va dezvolta masa musculara intr-un ritm rapid si sustinut Program anabolic pentru masa musculara Un program de antrenament care va induce un anabolism mare, fortand muschii sa creasca, dar si forta, fara a favoriza acumularea de grasime. 14 Feb, 2016
antrenament masa musculara facut la aparate in sala de forta Program de antrenament la aparate Multe sali investesc doar in aparate de fitness si mai putin in gantere si haltere. In general este bine sa te antrenezi cu greutati la liber, dar daca nu ai de ales sau vrei o schimbare din cand in cand aici gasesti un program de antrenament facut la aparate. 20 Jun, 2017
doua antrenamente pe zi - cresteri musculare spectaculoase Doua antrenamente pe zi - cresteri musculare spectaculoase Daca scopul tau este sa te faci cat mai mare, este greu sa gasesti ceva mai bun ca doua antrenamente pe zi. Dar trebuie sa planifici corect si inteligent antrenamentele. Iata cum se face si un exemplu de astfel de program de antrenament. 26 Oct, 2016
Antrenament de 3 zile pentru masa musculara 3 zile pe saptamana pentru cresteri uriase Nu ai timp sa te duci de 5-6 ori pe saptamana la sala? Nu-ti fa griji, poti construi masa musculara si forta folosind antrenamente pentru intregul corp, bine structurate si gandite. 14 Feb, 2016
Antrenamente si sfaturi pentru biceps Biceps - exercitii, program si sfaturi Cu totii vrem bicepsi mari, ei fiind cea mai impresionanta parte a corpului, si cei mai vizibili. Cand cineva iti spune ca vrea "sa iti vada muschii" cel mai adesea se refera la bicepsi. 14 Feb, 2016

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.