Fii mai puternic si mai rapid

Publicat in

Un exemplu de antrenament care te va face mai puternic si mai rapid, in doar 5 zile pe saptamana. Este un antrenament conceput pentru a construi un corp demn de un sportiv adevarat. Fiecare trebuie sa il urmeze si sa progreseze in ritmul sau.

Orice sportiv vrea sa isi mareasca puterea si sa fie mai rapid. Diferite sporturi au cereri diferite de la corp, de aceea exista programe specializate pentru fiecare atlet in parte. Dar urmatorul antrenament va functiona pentru orice sportiv si pentru orcine vrea o conditie fizica mai buna.

Toata lumea are nevoie de nivele de forta si viteza de baza. Acestea pot fi atinse numai printr-un program de antrenament progresiv care include exercitii de baza care sa dezvolte forta musculara, viteza si puterea. Desigur, odata cu ele va veni si un aspect fizic mai bun, dar pentru asta si dieta trebuie sa fie pusa la punct. 

Pentru rezultate cat mai bune urmeaza aceste antrenamente timp de 6 saptamani. Functioneaza cel mai bine pentru cei care au experienta putina in sport si au o conditie fizica decenta, dar totusi nu sunt foarte avansati.

Ziua 1 - parte superioara

Fa 5 seturi a cate 5 repetari la fiecare exercitiu, folosind o greutate dificila dar nu imposibila.

Ziua 2 - Pliometrice si stabilitate abdominala

Ziua 3 - parte inferioara

Fa 5 seturi a cate 5 repetari la fiecare exercitiu, folosind o greutate dificila dar nu imposibila.

Ziua 4 - pauza 

Ziua 5 - agilitate si rapiditate

Repeta fiecare exercitiu de 2-3 ori. Odihna sa fie de 3 ori mai lunga decat iti ia sa termini exercitiul. 

Ziua 6 - putere, echilibru si abdomen

Fa 5 seturi a cate 5 repetari la fiecare exercitiu, folosind o greutate dificila dar nu imposibila.

Ziua 7 - pauza

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Antrenament pentru erectorii spinali - un spate mare si sanatos Antrenament pentru erectorii spinali Vrei sa ai un aspect masiv care inspira putere? Dar si sa ai o coloana vertebrala antiglont? Perfect. Acesta este programul pentru tine. Dar mare atentie - sunt folosite exercitii foarte tehnice! 10 Jul, 2018
metoda rapida de crestere a pieptului si spatelui Antrenament pentru cresterea rapida a pieptului si spatelui Un antrenament excelent pentru cresterea rapida a pieptului si spatelui. Metoda functioneaza pentru mai toata lumea, dar pentru cei care nu sunt obisnuiti cu efortul fizic intens poate fi prea avansata. 29 Aug, 2016
Tras impins picioare  - antrenament eficient pentru cresterea masei musculare Tras/impins/picioare - antrenament eficient pentru cresterea masei musculare Un format de antrenament de baza, care merge la radacini. Probabil este printre cele mai bune metode de antrenament atunci cand vrei masa musculara de calitate. 08 Jan, 2019
ectomorf - antrenament complet pentru marime Antrenament pentru ectomorfi Ectomorfii sunt persoanele cele mai dezavantajate cand vine vorba de construirea masei musculare. Cu acest program de antrenament incercam sa indreptam situatia si sa le acordam si lor o sansa. 14 Feb, 2016
Antrenament de densitate progresiv Antrenamentul de densitate progresiv - construieste muschi cu adevarat? Antrenamentul de densitate progresiv promite construirea de masa musculara si arderea grasimilor, in acelasi timp. Este o tehnica avansata de antrenament, si nu este deloc usoara; dar functioneaza cu adevarat? 14 Feb, 2016
antrenament masa musculara facut la aparate in sala de forta Program de antrenament la aparate Multe sali investesc doar in aparate de fitness si mai putin in gantere si haltere. In general este bine sa te antrenezi cu greutati la liber, dar daca nu ai de ales sau vrei o schimbare din cand in cand aici gasesti un program de antrenament facut la aparate. 20 Jun, 2017
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.