Fii mai puternic si mai rapid

Publicat in

Un exemplu de antrenament care te va face mai puternic si mai rapid, in doar 5 zile pe saptamana. Este un antrenament conceput pentru a construi un corp demn de un sportiv adevarat. Fiecare trebuie sa il urmeze si sa progreseze in ritmul sau.

Orice sportiv vrea sa isi mareasca puterea si sa fie mai rapid. Diferite sporturi au cereri diferite de la corp, de aceea exista programe specializate pentru fiecare atlet in parte. Dar urmatorul antrenament va functiona pentru orice sportiv si pentru orcine vrea o conditie fizica mai buna.

Toata lumea are nevoie de nivele de forta si viteza de baza. Acestea pot fi atinse numai printr-un program de antrenament progresiv care include exercitii de baza care sa dezvolte forta musculara, viteza si puterea. Desigur, odata cu ele va veni si un aspect fizic mai bun, dar pentru asta si dieta trebuie sa fie pusa la punct. 

Pentru rezultate cat mai bune urmeaza aceste antrenamente timp de 6 saptamani. Functioneaza cel mai bine pentru cei care au experienta putina in sport si au o conditie fizica decenta, dar totusi nu sunt foarte avansati.

Ziua 1 - parte superioara

Fa 5 seturi a cate 5 repetari la fiecare exercitiu, folosind o greutate dificila dar nu imposibila.

Ziua 2 - Pliometrice si stabilitate abdominala

Ziua 3 - parte inferioara

Fa 5 seturi a cate 5 repetari la fiecare exercitiu, folosind o greutate dificila dar nu imposibila.

Ziua 4 - pauza 

Ziua 5 - agilitate si rapiditate

Repeta fiecare exercitiu de 2-3 ori. Odihna sa fie de 3 ori mai lunga decat iti ia sa termini exercitiul. 

Ziua 6 - putere, echilibru si abdomen

Fa 5 seturi a cate 5 repetari la fiecare exercitiu, folosind o greutate dificila dar nu imposibila.

Ziua 7 - pauza

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Antrenament pentru in gat mare si puternic Antrenamentul gatului In culturism, gatul este o grupa musculara subapreciata. Majoritatea nici nu lucreaza gatul, iar altii o fac la sfarsitul antrenamentului, ca un fel de revenire. Acest lucru este gresit penru ca gatul nu este important doar pentru protejarea coloanei vertebrale, dar da si simetrie corpului. 14 Feb, 2016
Antrenament pentru cresterea fortei musculare Antrenament pentru cresterea fortei Un antrenament solicitant, al carui principal scop este acumularea de forta musculara. Daca se intampla sa se dezvolte si masa musculara, atunci cu atat mai bine! 14 Feb, 2016
Un program de antrenament care iti va dezvolta masa musculara intr-un ritm rapid si sustinut Program anabolic pentru masa musculara Un program de antrenament care va induce un anabolism mare, fortand muschii sa creasca, dar si forta, fara a favoriza acumularea de grasime. 14 Feb, 2016
doua antrenamente pe zi - cresteri musculare spectaculoase Doua antrenamente pe zi - cresteri musculare spectaculoase Daca scopul tau este sa te faci cat mai mare, este greu sa gasesti ceva mai bun ca doua antrenamente pe zi. Dar trebuie sa planifici corect si inteligent antrenamentele. Iata cum se face si un exemplu de astfel de program de antrenament. 26 Oct, 2016
Antrenament inspirat de fortele speciale americane navy seals Antrenament Navy SEAL pentru forta, putere, anduranta si viteza Navy SEAL sunt trupele de elita ale armatei americane. Aici vei gasi un antrenament inspirat din antrenamentelor lor care te va ajuta sa capeti forta functionala, putere, viteza si anduranta, in doar 6 saptamani. 14 Feb, 2016
antrenament cu repetari putine pentru forta Antrenament de baza pentru forta Antrenamentele bazate pe schema de 4 x 4 sunt foarte eficiente in cresterea fortei si intarirea masei musculare. Dar nimeni nu se gandeste la aceasta schema de repetari si seturi cand vine vorba de antrenamentele cu greutati. Aici afli de ce ar trebui sa implementezi aceste antrenamente cel putin o data pe an. 27 Mar, 2018
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.