Provocarea indreptarilor

Publicat in

Poti face cate doua indreptari cu cel putin 140 kg la fiecare minut? Daca raspunsul este negativ, inseamna ca nu ai forta sau ca nu ai conditie fizica. Iata cum sa faci testul.

Inlocuieste unul din antrenamentele tale din aceasta saptamana cu aceasta provocare a indreptarilor. Este foarte simplu. Pune pe haltera 140 kg si vezi daca poti face 60 de repetari in 30 de minute.

Exista doua strategii:

  1. Fa cate doua repetari la fiecare minut. 
  2. Fa cate o repetare la 30 de secunde.

Daca poti face asta in sala la care mergi, iti sugerez sa dai drumul la bara dupa ce o ridici pentru a reduce febra musculara de a doua zi. Nu mai zic ca trebuie sa ai o tehnica de executie impecabila. Partea frumoasa la aceste provocari este ca iti imbunatatesti tehnica si capacitatea de lucru.

Provocarea a fost conceputa de Gary John, un aruncator de greutati de 61 de ani. Face 60 de repetari cu 140 kg. Ajusteaza greutate la forta ta. Poti folosi o haltera, sau sa faci indreptari cu bara hexagonala sau indreptari sumo. Nu conteaza, oricum va fi brutal.

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

inlocuieste impinsul clasic pentru piept cu flotari ingreunate Flotarile ingreunate pot inlocui impinsul cu greutati Impinsul cu haltera din culcat este rege cand vine vorba de antrenamentul pieptului. Dar ce poti face cand nu ai acces la greutati si pectoralii tai tipa dupa stimuli: flotari. 14 Feb, 2016
Genuflexiunile facute pana jos iti protejeaza genunchii si au rezultate mai bune Genuflexiuni complete - picioare mari si definite Genuflexiunile cu bara in spate sunt regele exercitiilor din culturism. Dar sunt pe cale sa fie detronate de un exercitiu la fel de vechi ca si ele, dar subapreciat pana acum: genuflexiunile complete. 14 Feb, 2016
Abdomen definit si picioare imense - metoda arnold Cum si-a construit Arnold picioarele si abdomenul Arnold Schwarzenegger este un simbol al culturismului, filmului si succesului in general. Dar in spatele carierei stralucite si trupului de zeu, stau ani de munca in sala de forta si in afara ei, si o vointa de fier. Fi gata sa inveti cum sa te antrenezi ca un campion pentru a avea picioare mai puternice ca oricare din prietenii tai, si un abdomen de otel. 14 Feb, 2016
un exercitiu pentru un spate mare Construieste-ti spatele folosind acest exercitiu Te va durea ingrozitor, dar astfel iti vei construi un spate mai mare decat l-ai avut vreodata. Vezi despre ce e vorba! 11 Apr, 2016
Cel mai bun antrenament cu bara hexagonala Cel mai bun antrenament cu bara hexagonala Bara hexagonala este o piesa de echipament fantastica. Indreptarile facute cu ea permit mai multor oameni sa se bucure de trasul unor greutati mari, fara dureri. Merita sa fie prezenta in orice sala de forta. Iata de ce si cum sa te antrenezi cu ea. 28 Nov, 2018
Sporturi si antrenamente care iti distrug sanatatea Cele mai distructive forme de antrenament Culturism, powerlifting, CrossFit si alergare. Care din aceste patru forme de efort fizic este cea mai vatamatoare, si cum poti preveni accidentarile? 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.