Provocarea indreptarilor

Publicat in

Poti face cate doua indreptari cu cel putin 140 kg la fiecare minut? Daca raspunsul este negativ, inseamna ca nu ai forta sau ca nu ai conditie fizica. Iata cum sa faci testul.

Inlocuieste unul din antrenamentele tale din aceasta saptamana cu aceasta provocare a indreptarilor. Este foarte simplu. Pune pe haltera 140 kg si vezi daca poti face 60 de repetari in 30 de minute.

Exista doua strategii:

  1. Fa cate doua repetari la fiecare minut. 
  2. Fa cate o repetare la 30 de secunde.

Daca poti face asta in sala la care mergi, iti sugerez sa dai drumul la bara dupa ce o ridici pentru a reduce febra musculara de a doua zi. Nu mai zic ca trebuie sa ai o tehnica de executie impecabila. Partea frumoasa la aceste provocari este ca iti imbunatatesti tehnica si capacitatea de lucru.

Provocarea a fost conceputa de Gary John, un aruncator de greutati de 61 de ani. Face 60 de repetari cu 140 kg. Ajusteaza greutate la forta ta. Poti folosi o haltera, sau sa faci indreptari cu bara hexagonala sau indreptari sumo. Nu conteaza, oricum va fi brutal.

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

cum iti cresti muschii bratelor si spatelui Hipertrofie specifica muschiului: bicepsi, spate si lombari A doua parte a seriei dedicata hipertrofiei specifice fiecarui muschi. De data asta invatam cum sa ne crestem cat mai eficient bicepsii, spatele si lombarii. 12 Sep, 2017
Cum se fac corect antrenamentele aerobe Intoarcerea antrenamentelor aerobe Pana nu de mult, cand se spunea "conditie fizica", sportivii si antrenorii de elita se gandeau la antrenamente anaerobe, care sa testeze limitele durerii si oboselii. Peste tot suntem invatati ca efortul de tip aerob nu isi are locul intr-un program serios de antrenament, decat in cazul in care se doreste definirea sau slabirea. Dar conditia fizica este mai mult de atat. 14 Feb, 2016
Ce trebuie sa faci pentru a creste in masa musculara Ghidul complet pentru a creste in masa musculara Masa musculara este ceea ce cauta orice barbat vine la sala. Aici gasesti un ghid complet, atat pentru incepatori cat si pentru avansati, despre mecanismele din spatele dezvoltarii masei musculare, si metodele cele mai eficiente de a o face sa creasca rapid. 14 Feb, 2016
Exercitiile pliometrice - antrenamente cu sarituri Exercitiile pliometrice Exercitiile pliometrice sunt miscari scurte si puternice care ne ajuta sa devenim mai rapizi si mai puternici, dar si sa avem o masa musculara mai mare si mai putina grasime. 14 Feb, 2016
drenaj limfatic pentru o recuperare fizica mai buna Accelerarea recuperarii dupa antrenamente Drenaj limfatic! Suna urat, dar nu este! Iata cum te ajuta sa te recuperezi si de ce ar trebui sa iti pese daca vrei muschi si performante fizice de exceptie. 20 Sep, 2016
fa aceasta provocare a indreptarilor pentru masa musculara mai mare Provocarea indreptarilor Poti face cate doua indreptari cu cel putin 140 kg la fiecare minut? Daca raspunsul este negativ, inseamna ca nu ai forta sau ca nu ai conditie fizica. Iata cum sa faci testul. 21 Feb, 2017
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.