Bicepsi mari in 4 pasi

Publicat in

Bicepsii raspund cel mai bine la tehnici specifice, de tensiune mare, care deseori necesita doar greutatea corpului.

Daca nu esti dotat genetic, ai probleme in dezvoltarea bicepsilor, si a bratelor in general. Mai ales daca te antrenezi "clasic" si faci repetari multe pentru aceste grupe musculare. 

Dar cel mai important, multi nu stiu cum sa activeze muschii din bicepsi. Toti stiu sa flexeze, dar nu asta se intampla cand incepi sa faci flexii cu bara pentru biceps

Mecanismele de compensare ale corpului intra in actiune. Umerii si spatele incep sa ajute la miscarea greutatii. Si fara sa iti dai seama ai terminat un set grozav pentru bicepsi, dar acestia arata ca si cum ai fi facut doar o repetare. 

Poate ca te-ai pompat, dar peste o ora bratele isi revin la marimea originala. 

In al doilea rand, doar antrenamentele cu greutati mari nu functioneaza nici ele. Sunt destui tipi care au brate mediocre dar pot face flexii cu greutati foarte mari. Bicepsii raspund cel mai bine la tehnici specifice, de tensiune mare. Si uneori pot fi facute doar cu greutatea corpului. 

Iata o astfel de tehnica care utilizeaza mentineri izometrice in contractie. Si cel mai bun exercitiu pentru a aplica aceasta tehnica este ramatul invers (din atarnat)

Iata cum se face:

Pasul 1: Pune-te in pozitia de start, cu bratele intinse si distanta dintre maini de 25 cm. 

Pasul 2: Trage-ti corpul in sus, pana ce muschii sunt contractati; fa 3 repetari complete. Apoi, imediat, mentine pozitia si strange bicepsii cat de tare poti timp de 3 secunde. Odihneste-te 10 secunde. 

Pasul 3: Trage-ti corpul in sus, pana ce muschii sunt contractati;  fa doua repetari complete. Apoi, imediat, mentine pozitia si strange bicepsii cat de tare poti timp de doua secunde. Odihneste-te alte 10 secunde. 

Pasul 4: Din nou, trage-ti corpul in sus, pana ce muschii sunt contractai;  fa o repetare completa. Apoi, imediat, mentine pozitia si strange bicepsii cat de tare poti timp de o secunda. 

 

 

Acest protocol scurt dar intens, facut in 2-3 seturi la finalul antrenamentelor, de cateva ori pe saptamana, va pune lucrurile in miscare. Il poti superseta cu un exercitiu antagonist, precum flotari cu priza ingusta, folosind aceeasi tehnica de mentineri izometrice in contractie. 

Pentru cresteri maxime si sigure ale bratelor, incearca programul de antrenament "Brate mari si puternice". 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

pre-obosire musculara pentru masa mai mare Antrenamente cu pre-obosire Pre-obosirea este un sistem de antrenament care presupune executia unui exercitiu uniarticular, de izolare, urmat imediat de un exercitiu multiarticular de baza. Este o metoda avanasata de a forta muschii sa creasca sub stimulii oboselii metabolice si tensiunii musculare. 12 Apr, 2016
Genuflexiuni mai putin cunoscute pentru masa musculara Doua tipuri de genuflexiunui pe care nu le faci Aceste doua exercitii pentru coapse, variatii ale genuflexiunilor, sunt foarte putin cunoscute. Din pacate, pentru ca sunt doua exercitii eficiente in a dezvolta picioare masive si puternice. 14 Feb, 2016
Cum sa iti antrenezi eficient abdomenul 10 lucruri pe care nu le stiai despre antrenamentul abdomenului A avea un abdomen plat si bine definit este visul oricui vine la sala de forta. De aceea multi isi fac o prioritate din antrenarea abdomenului. Orice exercitii ai face, nu poti reliefa abdomenul daca este acoperit de grasime. Dar exista si metode de a face antrenamentele abdomenuluii mai eficiente si interesante. 14 Feb, 2016
Superseturi, sa faci doua exercitii spate in spate, pentru masa musculara mare Superseturi Superseturile sunt o metoda avansata de antrenament, grea, eficienta, si care permite dezvoltarea musculaturii concomitent cu definirea musculara. 14 Feb, 2016
metode avansate de crestere a masei musculare Cele mai dureroase metode de a iti mari masa musculara Aplicarea acestor metode in sala de forta va durea, dar vei creste cu siguranta! 17 Jan, 2017
Metoda dovedita ca mareste masa musculara Cea mai eficienta metoda de a construi masa musculara Culturistii nu sunt singura categorie de sportivi care se antreneaza cu greutati. Mai exista si altele, precum halterofilii si strongmen; dar care dintre ei detine cea mai eficienta metoda de a construi masa musculara? 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.