Bicepsi mari in 4 pasi

Publicat in

Bicepsii raspund cel mai bine la tehnici specifice, de tensiune mare, care deseori necesita doar greutatea corpului.

Daca nu esti dotat genetic, ai probleme in dezvoltarea bicepsilor, si a bratelor in general. Mai ales daca te antrenezi "clasic" si faci repetari multe pentru aceste grupe musculare. 

Dar cel mai important, multi nu stiu cum sa activeze muschii din bicepsi. Toti stiu sa flexeze, dar nu asta se intampla cand incepi sa faci flexii cu bara pentru biceps

Mecanismele de compensare ale corpului intra in actiune. Umerii si spatele incep sa ajute la miscarea greutatii. Si fara sa iti dai seama ai terminat un set grozav pentru bicepsi, dar acestia arata ca si cum ai fi facut doar o repetare. 

Poate ca te-ai pompat, dar peste o ora bratele isi revin la marimea originala. 

In al doilea rand, doar antrenamentele cu greutati mari nu functioneaza nici ele. Sunt destui tipi care au brate mediocre dar pot face flexii cu greutati foarte mari. Bicepsii raspund cel mai bine la tehnici specifice, de tensiune mare. Si uneori pot fi facute doar cu greutatea corpului. 

Iata o astfel de tehnica care utilizeaza mentineri izometrice in contractie. Si cel mai bun exercitiu pentru a aplica aceasta tehnica este ramatul invers (din atarnat)

Iata cum se face:

Pasul 1: Pune-te in pozitia de start, cu bratele intinse si distanta dintre maini de 25 cm. 

Pasul 2: Trage-ti corpul in sus, pana ce muschii sunt contractati; fa 3 repetari complete. Apoi, imediat, mentine pozitia si strange bicepsii cat de tare poti timp de 3 secunde. Odihneste-te 10 secunde. 

Pasul 3: Trage-ti corpul in sus, pana ce muschii sunt contractati;  fa doua repetari complete. Apoi, imediat, mentine pozitia si strange bicepsii cat de tare poti timp de doua secunde. Odihneste-te alte 10 secunde. 

Pasul 4: Din nou, trage-ti corpul in sus, pana ce muschii sunt contractai;  fa o repetare completa. Apoi, imediat, mentine pozitia si strange bicepsii cat de tare poti timp de o secunda. 

 

 

Acest protocol scurt dar intens, facut in 2-3 seturi la finalul antrenamentelor, de cateva ori pe saptamana, va pune lucrurile in miscare. Il poti superseta cu un exercitiu antagonist, precum flotari cu priza ingusta, folosind aceeasi tehnica de mentineri izometrice in contractie. 

Pentru cresteri maxime si sigure ale bratelor, incearca programul de antrenament "Brate mari si puternice". 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Flotarile la paralele facute corect iti aduc masa musculara, forta si sanatate Flotari la paralele facute corect Flotarile la paralele sunt un exercitiu de baza in culturism, practicat de multi dar neinteles de si mai multi. 14 Feb, 2016
good morning - cel mai bun exercitiu pentru spate si lombari Cel mai important exercitiu pentru spate pe care probabil nu-l faci Exista unele exercitii vechi de cand lumea fitness-ului, sau poate chiar mai vechi. Aceste exercitii au multe beneficii, sunt functionale si dezvolta armonios tot corpul, dar din pacate au fost uitate. Unul din aceste exercitii este numit good morning. 14 Feb, 2016
Efort dinamic si forta Efort dinamic Efortul dinamic este un concept inventat de Louie Simmons si Dave Tate, la sala de forta Westside Barbell, una din cele mai renumite sali de pe planeta, unde se antreneaza unii din cei mai puternici oameni ai lumii. 14 Feb, 2016
Metoda 2:1 pentru masa musculara Metoda 2:1 pentru masa musculara 2:1, sau antrenament excentric accentuat, este una din cele mai bune modalitati de a iti construi masa musculara. Dupa nume suna complicat, dar nu este asa. Probabil va fi cea mai buna metoda de hipertrofie pe care ai incercat-o vreodata. 10 Sep, 2018
drenaj limfatic pentru o recuperare fizica mai buna Accelerarea recuperarii dupa antrenamente Drenaj limfatic! Suna urat, dar nu este! Iata cum te ajuta sa te recuperezi si de ce ar trebui sa iti pese daca vrei muschi si performante fizice de exceptie. 20 Sep, 2016
16 metode dovedite ca maresc masa musculara 16 metode dovedite ca maresc masa musculara Plictisit? Fara progrese de ceva vreme? Aci vei gasi 16 protocoale de antrenament dovedite ca ajuta la marirea masei musculare. Te vor ajuta sa iti reinventezi antrenamentele, sa iti recapeti motivarea si sa te faci mare! 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.