Antebrate mai mari

Publicat in

Progreseaza la acest exercitiu pentru a avea antebrate mari si o priza care zdrobeste pietre.

Nu progresezi cu forta generala sau marimea bratelor? Probabil ca forta prizei te trage inapoi. Mersul fermierului ajuta, dar de regula se face cu greutati mari pe distante scurte. Incearca ceva nou: greutati mici!

Ca sa fii complet eficient la un exercitiu sau aptitudine, sistemul nervos trebuie sa fie competent la toate intensitatile. Nu mai sari peste greutatile mici! Si nu este atat de usor precum ai crede. Greutatile mici devin grele cu cat le tii mai mult. 

Beneficiile includ:

  • Anduranta mai mare a prizei: mai multe tractiuni, legenari, indreptari, smuls, etc.
  • O priza mai puternica.
  • Hipertrofie. Antrenarea antebratelor poate fi plictisitoare, asa ca beneficiaza si de marirea lor atunci cand iti intaresti priza.

Ca sa creezi un efect hipertrofic foloseste atat tensiune mecanica cat si stres metabolic sau timp sub tensiune. Timpul sub tensiune creste masa musculara, iar mersul fermierului are mult timp sub tensiune. 

De unde sa incepi

Imparte la patru greutatea corporala. Alege gantere egale cu aceasta greutate. Cineva de 90 de kg va utiliza gantere de 22,5 kg in fiecare mana. Seteaza un cronometru si incepi sa mergi cu ganterele in maini.

  • 1 minut: Ce dragut!
  • 2 minute: Mai ai de munca!
  • 3 minute: Respect! Ca si cum ai face impinsul cu haltera din culcat cu propria greutate.
  • 4 minute: Bravo boss!
  • 5 minute: Oficial esti o bestie! 

Programarea antrenamentelor pentru antebrate

Fa aceste exercitii in zilele libere, sau la finalul unui antrenament. Antreneaza antebratele in felul aceste de 1-2 ori pe saptamana, cate 1-3 seturi pe sesiune de antrenament. De fiecare data incearca sa iti bati timpul precedent cu 30-45 secunde. 

Daca vrei o intensitate si mai mare, pune FatGripz pe gantere!

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Masa musculara mai mare luand perioade de odihna Fa-te mai mare facand mai putin Perioadele planificate de descrestere a intensitatii antrenamentelor fac parte din trusa de unelte pentru construirea unui fizic masiv, musculos si bine definit. Din pacate, importanta acestor perioade de descarcare este trecuta cu vederea de prea multi. 14 Feb, 2016
Abdomen definit si picioare imense - metoda arnold Cum si-a construit Arnold picioarele si abdomenul Arnold Schwarzenegger este un simbol al culturismului, filmului si succesului in general. Dar in spatele carierei stralucite si trupului de zeu, stau ani de munca in sala de forta si in afara ei, si o vointa de fier. Fi gata sa inveti cum sa te antrenezi ca un campion pentru a avea picioare mai puternice ca oricare din prietenii tai, si un abdomen de otel. 14 Feb, 2016
Alearga sprinturi pentru a iti dezvolta masa musculara Sprinturi pentru masa musculara

Sprinturile sunt asociate cu alergarea, deci cu procesul de ardere al grasimilor. Dar sprinturile nu sunt deloc o alergare conventionala. Iata cum sprinturile te pot face mai puternic, mai definit si mai masiv.

14 Feb, 2016
Exercitiile pliometrice - antrenamente cu sarituri Exercitiile pliometrice Exercitiile pliometrice sunt miscari scurte si puternice care ne ajuta sa devenim mai rapizi si mai puternici, dar si sa avem o masa musculara mai mare si mai putina grasime. 14 Feb, 2016
Flotarile la paralele facute corect iti aduc masa musculara, forta si sanatate Flotari la paralele facute corect Flotarile la paralele sunt un exercitiu de baza in culturism, practicat de multi dar neinteles de si mai multi. 14 Feb, 2016
Masa musculara cele 3 metode de baza Masa musculara: cele 3 metode de baza Vrei muschi mai mari? Normal ca vrei! Atunci de ce nu folosesti cele 3 metode de baza pentru hipertrofie? 16 Mar, 2022
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.