Flexii cu bara dreapta

Publicat in

Principala grupa musculara lucratabiceps
Alti muschi lucrati-
Echipamenthaltera
Mecanicaizolare

Flexiile cu bara dreapta sunt cel mai bun si eficient exercitiu pe care il puteti face pentru bicepsi, si nu ar trebui sa lipseasca de la niciun antrenament al acestora.

pozitie de start
pozitie de final

1. Cu bratele la nivelul umerilor prinde o haltera cu palmele in sus. Stai drept cu umerii ficsi si picioarele departate la nivelul umerilor.

2. Lasa haltera sa atarne cu bratele intinse. Fara a te lasa pe spate sau/si fara a balansa greutatea flexeaza bara spre piept. Tine coatele fixe si apropiate de corp.

3. Adu greutatea cat de sus poti si contracta bicepsul. Cobora usor greutatea rezistand coborarii pana cand bratele sunt aproape drepte. Repeta.

Variatii: Poti executa exercitiul si cu o priza ingusta pentru a schimba unghiul de lucru al muschiului.

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.