Superset pentru brate mari

Publicat in

Un superset facut cu greutata corpului, care ar trebui sa fie fundatia dezvoltarii bratelor tale, mai ales daca esti incepator.

Cand cineva vrea brate mai mari, se duce direct la barile Z si la extensiile pentru triceps. Este o greseala, mai als pentru un incepator! Pentru majoritata, tractiunile cu priza inversa si flotarile la paralele ar trebui sa fie fundatia antrenamentelor bratelor. Iata un superset care te va ajuta sa progresezi.

Nu exista pauza intre A1 si A2. Pauza dintre superseturi este de 2-3 minute. Asta inseamna ca faci un set de tractiuni cu priza inversa, si apoi treci imdiat la flotarile la paralele, fara odihna. Acesta este un set. Mai ai de facut alte doua-trei, cu pauza 2-3 minute intre ele. Fa fiecare exercitiu pana aproape de epuizare, dar nu completa. Daca faci pana la epuizare absoluta fiecare set, adaugi prea multa oboseala si efectul antrenamentului este redus

Tractiuni cu priza inversa

Priza poate fi partial sau complet supinata. Extinde complet coatele in partea de jos si coboara controlat. 

Omoplatii trebuie sa se miste odata cu tine, nu sa fie blocati pe loc. Folosste raza intreaga de miscare in partea de sus si jos a exercitiului si controleaza miscarea tot timpul pentru a evita accidentarile. 

Flotari la paralele

Fii atent la acest exercitiu pentru ca iti poate pune umerii intr-o pozitie precara care poate predispune la accidentari si mobilitate proasta. 

Coboara cat de jos poti controla miscarea si apoi ridica-te pana ce coatele sunt complet intinse. Se spune ca pentru a pune mai mult accent pe tricepsi sa stai cu trunchiul cat mai drept. Dar daca te apleci putin in fata umerii sunt intr-o pozitie mai confortabila si tricepsii tot o sa "incaseze" cateva "lovituri" serioase; bonus vei stimula mai mult si pieptul.

Culturistii din vechime foloseau exercitiile cu greutatea corpului ca baza a antrenamentelor bratelor. Si niciunul din ei nu avea brate care sa il faca de ras! 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

exercitii de izolare sau exercitii compuse pentru masa musculara si forta Exercitii de izolare sau exercitii compuse? Exercitiile de izolare si cele compuse sunt incluse in antrenamentele oricui merge la sala dar si in ale sportivilor de performanta. Dar pe care din ele ar trebui sa le faci mai des, si de ce? 14 Feb, 2016
Motive sa faci genuflexiuni 6 motive pentru a face genuflexiuni Genuflexiunile reprezinta cel mai bun exercitiu pentru sportivii de performanta dar si pentru oricine face sport. Este un fapt, si daca nu faci inca genuflexiuni este momentul sa te apuci. 14 Feb, 2016
incepatorii la sala trebuie sa faca corect exercitiile Importanta tehnicii corecte de executie a exercitiilor cu greutati Pentru incepatori si cei care sunt seriosi in privinta antrenamentelor cu greutati iata cateva recomandari in privinta executiei corecte a exercitiilor de forta si performante optime la fiecare exercitiu din sala de forta. 27 Jun, 2017
Greseli frecvente pe care incepatorii le fac la antrenamente in sala de forta 7 greseli facute de incepatori Cand cineva se apuca de antrenamente in sala de forta, sau intentioneaza sa se apuce, este predispus la unele greseli foarte comune, provenite din informatii gresite care circula peste tot. Iata 7 lucruri pe care trebuie sa le inteleaga orice incepator. 14 Feb, 2016
cum sa iti cresti forta la tractiuni Inapoi la radacini - tractiunile Tractiunile sunt regele exercitiilor pentru spate. Daca vrei sa ai un spate masiv este timpul sa renunti la antrenamentele de mantuiala si sa faci ceea ce conteaza: tractiuni. Iata cum sa le implementezi eficient in programul tau si cum sa iti cresti forta daca nu poti face nicio tractiune! 10 Oct, 2017
cantitatea de masa musculara pe care o poti obtine intr-o luna de zile Cati muschi poti construi intr-o luna? Depinde de experienta ta in sala de forta si alte cateva lucruri. Iata la ce te poti astepta. 09 Jan, 2018
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.