Superset pentru brate mari

Publicat in

Un superset facut cu greutata corpului, care ar trebui sa fie fundatia dezvoltarii bratelor tale, mai ales daca esti incepator.

Cand cineva vrea brate mai mari, se duce direct la barile Z si la extensiile pentru triceps. Este o greseala, mai als pentru un incepator! Pentru majoritata, tractiunile cu priza inversa si flotarile la paralele ar trebui sa fie fundatia antrenamentelor bratelor. Iata un superset care te va ajuta sa progresezi.

Nu exista pauza intre A1 si A2. Pauza dintre superseturi este de 2-3 minute. Asta inseamna ca faci un set de tractiuni cu priza inversa, si apoi treci imdiat la flotarile la paralele, fara odihna. Acesta este un set. Mai ai de facut alte doua-trei, cu pauza 2-3 minute intre ele. Fa fiecare exercitiu pana aproape de epuizare, dar nu completa. Daca faci pana la epuizare absoluta fiecare set, adaugi prea multa oboseala si efectul antrenamentului este redus

Tractiuni cu priza inversa

Priza poate fi partial sau complet supinata. Extinde complet coatele in partea de jos si coboara controlat. 

Omoplatii trebuie sa se miste odata cu tine, nu sa fie blocati pe loc. Folosste raza intreaga de miscare in partea de sus si jos a exercitiului si controleaza miscarea tot timpul pentru a evita accidentarile. 

Flotari la paralele

Fii atent la acest exercitiu pentru ca iti poate pune umerii intr-o pozitie precara care poate predispune la accidentari si mobilitate proasta. 

Coboara cat de jos poti controla miscarea si apoi ridica-te pana ce coatele sunt complet intinse. Se spune ca pentru a pune mai mult accent pe tricepsi sa stai cu trunchiul cat mai drept. Dar daca te apleci putin in fata umerii sunt intr-o pozitie mai confortabila si tricepsii tot o sa "incaseze" cateva "lovituri" serioase; bonus vei stimula mai mult si pieptul.

Culturistii din vechime foloseau exercitiile cu greutatea corpului ca baza a antrenamentelor bratelor. Si niciunul din ei nu avea brate care sa il faca de ras! 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Alte 4 greseli din antrenamentele de forta Alte 4 greseli din antrenamentele de forta Mai multe sfaturi despre cum sa iti mentii programele de antremament eficiente si fara riscuri! 23 Jun, 2020
cum sa iti cresti forta la tractiuni Inapoi la radacini - tractiunile Tractiunile sunt regele exercitiilor pentru spate. Daca vrei sa ai un spate masiv este timpul sa renunti la antrenamentele de mantuiala si sa faci ceea ce conteaza: tractiuni. Iata cum sa le implementezi eficient in programul tau si cum sa iti cresti forta daca nu poti face nicio tractiune! 10 Oct, 2017
Antreneaza-te pentru masa musculara nu pentru a slabi De ce sa te antrenezi pentru muschi si nu pentru a slabi Multi se apuca de un program de exercitii fizice din disperare, pentru a arata mai bine. Li se spune ca nu pot acumula masa musculara si slabi in acelasi timp, asa ca majoritatea aleg sa se antreneze pentru a scapa de grasime si sa se concentreze mai tarziu pe masa musculara. Este o greseala! Iata de ce! 14 Feb, 2016
incepatorii la sala trebuie sa faca corect exercitiile Importanta tehnicii corecte de executie a exercitiilor cu greutati Pentru incepatori si cei care sunt seriosi in privinta antrenamentelor cu greutati iata cateva recomandari in privinta executiei corecte a exercitiilor de forta si performante optime la fiecare exercitiu din sala de forta. 27 Jun, 2017
Nu o sa te faci niciodata mare cat un culturist Nu o sa te faci niciodata mare cat un culturist Daca iti este teama ca o sa te faci prea mare daca te antrenezi cu greutati ai face bine sa citesti acest articol! 11 May, 2021
Greseli frecvente pe care incepatorii le fac la antrenamente in sala de forta 7 greseli facute de incepatori Cand cineva se apuca de antrenamente in sala de forta, sau intentioneaza sa se apuce, este predispus la unele greseli foarte comune, provenite din informatii gresite care circula peste tot. Iata 7 lucruri pe care trebuie sa le inteleaga orice incepator. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.