Impingerea sacului de box

Publicat in

Principala grupa musculara lucratapiept
Alti muschi lucrati abdomen,  umeri, triceps
Echipamentsac de box
Mecanicacompusa

Un exercitiu dinamic care creste forta partii superioare si sporeste coordonarea. Until celor care practica sporturi de contact sau care presupun aruncarea de greutati.

pozitie de start
pozitie de final

1. Pentru a face acest exercitiu ai nevoie de un sac de box greu. Stai langa sacul de box cu picioarele departate. Pune o mana pe sacul de box, la inaltimea pieptului. Aceasta va fi pozitia de start.

2. Incepi prin a te rasuci din talie, impingand cu mana in sac cat de tare poti. Fa rapid miscarea, impingand sacul de box in fata.

3. Opreste sacul care revine facand pasii de mai sus in sens invers. Repeta de cate ori este nevoie.

4. Fa acelasi lucru impingand sacul si cu cealalta mana. 

Variatii: Se poate impinge sacul de box si cu ambele maini deodata.

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.