Sarituri laterale intr-un picior

Publicat in

Principala grupa musculara lucratacvadriceps
Alti muschi lucrati: gambe, femurali, adductori, abductori
Echipament-
Mecanicacompusa

Acest exercitiu pliometric dezvolta echilibrul, imbunatateste timpul de reactie, viteza si sporeste forta picioarelor. De asemenea, lucreaza foarte intens si gambele.

pozitie de start
pozitie de final

1. Insira mici obstacole sau conuri si stai langa primul, cu lateralul la el. Ridica un picior de pe sol, si tine-l asa cu genunchiul indoit.

2. Sari in lateral peste primul obstacol.

3. Aterizeaza pe acelasi picior si imediat sari si peste urmatorul obstacol fa asta pana ajungi la final.

4. Intoarce-te la fel, dar sarind cu celalalt picior. 

Sfat: Daca nu ai obstacole, poti sari dintr-o parte in alta, pe loc, ca si cum ai avea in lateralul tau un obstacol imaginar.

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.