Genuflexiuni cu saritura laterala

Publicat in

Principala grupa musculara lucratacvadriceps
Alti muschi lucrati femurali, fesieri, gambe, abductori, adductori
Echipament-
Mecanicacompusa

Este un exercitiu pliometric care dezvolta forta, puterea si viteza partii inferioare a corpului. Exercitiul creste si anduranta cardiovasculara.

pozitie de start
pozitie de final

1. Stai cu picioarele mai deschise decat latimea umerilor. Mainile le poti tine incrucisate la piept. Aceasta va fi pozitia de start.

2. Flexeaza genunchii si coboara ducand fundul in spate, intr-o genuflexiune.

3. Cand femuralii ating gambele, ridica-te exploziv si in acelasi timp impinge-te in partea dreapta, astfel incat sa sari in lateral. 

4. Aterizeaza pe varfurile picioarelor si lasa-te intr-o genuflexiunie adanca, pana ce femuralii ating gambele.

5. Imediat ridica-te si impinge-te in partea stanga. Repeta in acest fel pana ce termini numarul de repetari propus. 

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.