Ridicari din umeri la cabluri

Publicat in

Principala grupa musculara lucratatrapez
Alti muschi lucrati-
Echipamentcabluri
Mecanicaizolare

Pentru a fi executat, acest exercitiu pentru trapez necesita accesul la un aparat cu scripeti.

pozitie de start
pozitie de final

1. Ataseaza unui scripete bara dreapta, si pozitioneza scripetele la ultima pozitie de jos. Prinde bara cu o priza usor mai lata de nivelul umerilor si cu palmele spre interior. Mentine bara in mainile complet extinse si spatele drept. Aceasta este pozitia de start. 

2. Ridica greutatile prin ridicarea uemrilor cat de sus poti, catre urechi. Mentine contractia o secunda. Bratele trebuie sa ramana intinse tot timpul; nu te ajuta de bicepsi pentru a rdica bara. Doar umerii trebuie sa se miste in sus si jos.

3. Coboara bara la pozitia de start. Repeta de cate ori este nevoie.

Variatii: Poti folosi o singura mana, lucrand fiecare parte a trapezului, pe rand.

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.