Ridicari din umeri in stil sumo

Publicat in

Principala grupa musculara lucratatrapez
Alti muschi lucrati: adductori, fesieri, coapse, femural, umeri
Echipamentgantera Kettlebell
Mecanicacompusa

Acest exercitiu pentru trapez (si nu numai) se face folosind o gantera kettlebell. In lipsa ei se poate folosi si o gantera normala, dar va forta incheietura mainii

pozitie de start
pozitie de final

1. Aseaza o gantera Kettlebell infata ta. Picioarele trebuie sa fie departate unul de celalalt. Apuca gantera cu ambele maini. Impinge soldurile in spate cat de mult poti. Tine pieptul sus si privirea inainte. Aceasta va fi pozitia de start.

2. Extinde soldurile si genunchii, si simultan ridica gantera catre barbie prin ridicarea coatelor. Gantera trebuie ridica imediat sub barbie, la nivelul pieptului. 

3. Fa miscarea invers pentru a reveni la pozitia de start. Repeta.

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.