Impins cu haltera de pe podea

Publicat in

Principala grupa musculara lucratapiept
Alti muschi lucrati: triceps, umeri
Echipamenthaltera
Mecanicacompusa

Impinsul pentru piept cu haltera de pe podea este un exercitiu de baza in haltere, care este folosit la cresterea rapida a fortei. Nu trebuie sa inlocuiasca impinsul de pe banca, ci sa il completeze.

pozitie de start
pozitie de final

1. Foloseste un suport care sa permita punerea haterei cat mai aproape de sol. Daca nu ai asa ceva disponibil foloseste doua bancute pentru a sprijini haltera, sau roaga doi colegi sa te ajute.

2. Stai intins pe podea, cu capul sub haltera; picioarele pot fii intinse sau cu genunchii indoiti. Apuca haltera cu o priza medie si ridic-o deasupra pieptului. Aceasta va fi pozitia de start.

3. Coboara haltera spre partea inferioara a pieptului. Coatele si partea superioara a bratelor trebuie sa formeze un unghi de aproximativ 45º cu trunchiul. Continua sa cobori pana ce tricepsul atinge podeaua.

4. Incepi sa impingi haltera la pozitia initiala folosind muschii pieptului. Repeta. 

Sfat: Pozitia picioarelor pe sol influenteaza mult exercitiul. Daca tii picioarele intinse nu te vei ajuta absolut deloc de partea inferioara a corpului, toata munca fiind depusa de piept, triceps si umeri, dar pozitia va fi putin ciudata la inceput, pentru ca vei echilibra mai greu haltera. 
Daca picioarele sunt cu genunchii indoiti vei avea mai multa stabilitate si un control mai bun, dar vei usura munca partii superioare. 

Variatii: Poti tine o priza ingusta pe haltera, si coatele apropiate de corp, pentru a pune mai mult accent pe triceps.

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.