Impins cu haltera de pe podea

Publicat in

Principala grupa musculara lucratapiept
Alti muschi lucrati: triceps, umeri
Echipamenthaltera
Mecanicacompusa

Impinsul pentru piept cu haltera de pe podea este un exercitiu de baza in haltere, care este folosit la cresterea rapida a fortei. Nu trebuie sa inlocuiasca impinsul de pe banca, ci sa il completeze.

pozitie de start
pozitie de final

1. Foloseste un suport care sa permita punerea haterei cat mai aproape de sol. Daca nu ai asa ceva disponibil foloseste doua bancute pentru a sprijini haltera, sau roaga doi colegi sa te ajute.

2. Stai intins pe podea, cu capul sub haltera; picioarele pot fii intinse sau cu genunchii indoiti. Apuca haltera cu o priza medie si ridic-o deasupra pieptului. Aceasta va fi pozitia de start.

3. Coboara haltera spre partea inferioara a pieptului. Coatele si partea superioara a bratelor trebuie sa formeze un unghi de aproximativ 45º cu trunchiul. Continua sa cobori pana ce tricepsul atinge podeaua.

4. Incepi sa impingi haltera la pozitia initiala folosind muschii pieptului. Repeta. 

Sfat: Pozitia picioarelor pe sol influenteaza mult exercitiul. Daca tii picioarele intinse nu te vei ajuta absolut deloc de partea inferioara a corpului, toata munca fiind depusa de piept, triceps si umeri, dar pozitia va fi putin ciudata la inceput, pentru ca vei echilibra mai greu haltera. 
Daca picioarele sunt cu genunchii indoiti vei avea mai multa stabilitate si un control mai bun, dar vei usura munca partii superioare. 

Variatii: Poti tine o priza ingusta pe haltera, si coatele apropiate de corp, pentru a pune mai mult accent pe triceps.

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Impins cu haltera de pe podea Impinsul pentru piept cu haltera de pe podea este un exercitiu de baza in haltere, care este folosit la cresterea rapida a fortei. Nu trebuie sa inlocuiasca impinsul de pe banca, ci sa il completeze. 14 Feb, 2016
Impins cu haltera din declinat Impinsul din plan declinat pune accent in special pe pieptul inferior, o zona de multe ori neglijata, dar care are o mare importanta in aspectul muschilor pectorali. 14 Feb, 2016
Ghilotina Ghilotina este un exercitiu pentru piept vechi de cand culturismul. Foarte asemanator cu impinsul cu haltera din orizontal, difera prin coborarea halterei la nivelul gatului, ceea ce pune un accent mai mare pe partea superioara a pieptului. 14 Feb, 2016
impins cu gantere cu priza inversa 2 Impins cu gantere cu priza inversa Impinsul cu priza inversa atunci cand se folosesc gantere duce la o activare cu 30% mai mare a fibrelor musculare. Singurul neajuns este ca nu poti folosi greutati atat de mari ca la impinsul cu gantere clasic. 12 May, 2016
Fluturari la cabluri din inclinat Fluturarile la cabluri din orizontal sunt un exercitiu pentru piept care ofera o buna izolare a muschilor din planul inclinat - cu accent pe pectoralii superiori - dar necesita accesul la un aparat cu scripeti. 14 Feb, 2016
Presa pentru piept cu lanturi Folosirea lanturilor in cadrul antrenamentelor cu greutati este o practica veche in powerlifting; datorita lanturilor greutatea creste progresiv pe masura ce o ridici, o situatie ideala pentru cresterea fortei si depasirea plafonarilor. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.