Impins cu haltera din declinat

Publicat in

Principala grupa musculara lucratapiept inferior
Alti muschi lucratitriceps, umeri
Echipamenthaltera
Mecanicacompusa

Impinsul din plan declinat pune accent in special pe pieptul inferior, o zona de multe ori neglijata, dar care are o mare importanta in aspectul muschilor pectorali.

pozitie de start
pozitie de final

1. Pune picioarele in locul special conceput, la o banca de impins din plan declinat. Intinde-te pe banca.

2. Folosind o priza medie (care formeaza un unghi de 90º intre antebrat si biceps, la jumatatea miscarii) apuca bara si ridic-o de pe suport. Tine-o drept deasupra ta, cu mainile perfect intinse. Bratele trebuie sa fie eprpendiculare pe sol. Aceasta va fi pozitia de start.

3. Pe masura ce inspiri, coboara haltera pana cand iti atingi cu ea pieptul inferior. 

4. Dupa o pauza de o secunda impinge haltera la pozitia de start, expirand; foloseste muschii pieptului. In pozitia de sus strange pieptul si mentine o secunda. Repeta. 

SfatCoborarea halterei ar trebui sa dureze de doua ori mai mult decat ridicarea ei.

ATENTIE! Daca esti incepator, sau folosesti greutati foarte mari, recomandat este sa ai pe cineva care sa te asiste.

La coborare nu izbi cu haltera in piept; trebuie sa il atingi usor, pastrand tot timpul controlul greutatii.

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.