Presa pentru piept la cabluri din sezut

Publicat in

Principala grupa musculara lucratapiept
Alti muschi lucratiumeri, triceps
Echipamentcabluri
Mecanicacompusa

Dificultatea acestui exercitiu pentru piept consta in a-l executa cat mai corect si intr-un ritm lent. Cablurile sunt mult mai greu de controlat decat ganterele.

pozitie de start
pozitie de final

1. Aseaza o banca cu spatar scurt intre doi scripeti, la distanta egala. Pozitioneaza scripetii la nivelul umerilor.

2. Ia cate un maner in fiecare mana. Ridica mainile la nivelul umerilor si tine cotul indoit intr-un unghi de 90 de grade. Tine spatele drept si privirea inainte. Aceasta va fi pozitia de start.

3. Impinge manerele in fata prin extensia coatelor, pana cand mainile sunt complet drepte si pozitionate in fata pieptului. 

4. Dupa o pauza scurta revino la pozitia de start mentinand tensiunea in cabluri. Repeta.

Variatii: Poti face acest exercitiu si alternand mainile sau pe o banca fara spatar

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.