Fluturari pentru piept cu o mana

Publicat in

Principala grupa musculara lucratapiept
Alti muschi lucrati-
Echipamentgantera
Mecanicaizolare

Un exercitiu unilateral asemanator cu fluturarile clasice, doar ca se lucreaza fiecare parte pe rand. Asta ajuta la echilibrarea fortei si dezvoltarea armonioasa a muschilor.

pozitie de start
pozitie de final

1. Stai intins pe o banca orizontala cu o gantera in mana dreapta, sprijinita pe coapsa. 

2. Impinge cu coapsa in gantera si trage-o spre tine, pentru a ajunge la nivelul umarului. Ridica mana cu gantera; palma trebuie sa fie orientata in interior. Cu mana libera tine-te de marginea bancii pentru echilibru. Aceasta va fi pozitia de start. 

3. Coboara bratul cu gantera in lateral, printr-o miscare semi-circulara, pana ce pieptul este intins. 

4. Readu gantera la pozitia de start folosind pectoralii. Repeta.

5. Fa acelasi lucru si cu bratul stang. 

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.