Tragerea ganterelor pe langa corp

Publicat in

Principala grupa musculara lucratadeltoizi medieni
Alti muschi lucratibiceps
Echipamentgantere
Mecanicacompusa

Un exercitiu simplu dar foarte eficient pentru ca nu te va lasa sa trisezi si toata munca va fii facuta de umeri.

pozitie de start
pozitie de final

1. Tine cate o gantera in fiecare mana si stai drept, cu bratele extinse pe langa corp si privirea inainte. Aceasta va fi pozitia de start.

2. Foloseste umerii pentru a trage ganterele in sus; acestea trebuie sa ramana proape de corp pe masura ce le ridici, in lateralul tau. Continua sa le ridici pana ce ajung la nivelul pieptului sau chiar mai sus daca poti.

3. Coboara usor ganterele la pozitia de start. Repeta. 

ATENTIE! Nu folosi greutati prea mari la acest exercitiu; ele vor duce la o executie proasta care poate rezulta cu ranirea umerilor. Daca suferi de afectiuni ale umerilor nu ar trebui sa faci acest exercitiu.

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.