Fluturari la spate cu banda elastica

Publicat in

Principala grupa musculara lucratadeltoizi posteriori
Alti muschi lucratitriceps, zona mediana a spatelui
Echipamentbanda elastica
Mecanicacompusa

Un exercitiu foarte practic, care necesita doar o banda elastica si un obiect solid de care sa fie atasata. Poate fi facut oriunde, la sala, acasa sau in aer liber.

pozitie de start
pozitie de final

1. Treci o banda elastica prin spatele unui obiect solid si nu foarte voluminos. 

2. Apuca banda de capete si da-te in spate pentru a o tensiona.

3. Ridica bratele si du-le in in fata. Acestea trebuie sa fie paralele cu solul si perpendiculare cu trunchiul.

4. Du bratele in lateral si spre spate. Mentine extinse bratele si paralele cu solul. Continua miscarea pana cand bratele sunt complet in lateralul corpului.

5. Fa o pauza de o secunda si revino la pozitia de start. Repeta.

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Presa pentru umeri la cabluri Nu este un exercitiu de baza in antrenamentul umerilor, ci poate fi considerat mai degraba un hibrid intre un exercitiu compus si unul de izolare. 14 Feb, 2016
Presa militara cu haltera bustean Presa militara cu haltera bustean este unul din cele mai grele exercitii din competitiile strongman, si chiar daca seamana cu presa militara cu haltera, este mult mai dificila. Numai punerea halterei bustean la piept pentru a incepe exercitiul, solicita intregul corp. 14 Feb, 2016
Rotirea umerilor cu discul Un exercitiu care ofera o incalzire excelenta a umerilor. Cum umerii sunt cea mai sensibila grupa musculara, acest exercitiu ar trebui folosit cat mai des la inceputul antrenamentelor partii superioare, pentru a preintampina accidentarile. 14 Feb, 2016
Fluturari la spate cu banda elastica Un exercitiu foarte practic, care necesita doar o banda elastica si un obiect solid de care sa fie atasata. Poate fi facut oriunde, la sala, acasa sau in aer liber. 14 Feb, 2016
Presa Arnold Acesta varianta de impins cu gantere pentru umeri a fost inventata de faimosul Arnold Schwarzenegger. Este un exercitiu unic, implicand atat deltoizii frontali cat si laterali. Insusi Arnold a spus ca este unul din cele mai bune exercitii pentru umeri. 14 Feb, 2016
Propulsorul Acesta este mai mult decat un exercitiu pentru umeri, este un exercitiu pentru intregul corp, folosit mai ales in Tabata, cu ajutorul caruia poti arde grasimi si tonifia musculatura in acelasi timp. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.