Fluturari la spate din aplecat la cabluri

Publicat in

Principala grupa musculara lucratadeltoizi posteriori
Alti muschi lucratitrapez, marele dorsal
Echipamentcabluri
Mecanicaizolare

Un exercitiu care te va ajuta sa iti consolidezi forta la nivelul deltoizilor posteriori, si va creste definirea musculara.

pozitie de start
pozitie de final

1. Pune un scripete in pozitia de jos si selecetaza greutatea dorita. Apuca manerul cu bratul drept. 

2. Apleca-te pana ce trunchiul este aproape paralel cu podeaua. Genunchii trebuie sa fie usor indoiti si mana stanga sprijinita pe coapsa piciorului stang. Bratul trebuie trebuie sa atarne in fata ta, usor indoit la nivelul cotului. Aceasta va fi pozitia de start.

3. Ridica bratul drept in lateral pana ce este paralele cu solul. Pastreaza bratul drept, doar usor indoit la nivelul cotului.

4. Revino usor la pozitia de start. Repeta. 

5. Fa acelasi lucru si pentru bratul stang.

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.