Impins cu haltera in mod alternativ

Publicat in

Principala grupa musculara lucratadeltoizi
Alti muschi lucratitriceps
Echipamenthaltera
Mecanicacompusa

Acest exercitiu este o combinatie intre presa militara din sezut si impinsul de la ceafa, care lucreaza umerii din mai multe unghuri simultan.

pozitie de start
pozitie de final

1. Stai asezat pe o banca cu spatar scurt si tine o bara dreapta la nivelul umerilor, palmele orientate inainte. Distanta dintre maini trebuie sa fie mai mare de nivelul umerilor, si sa se creeze un unghi de 90 de grade intre antebrate si bicepsi. Aceasta va fi pozitia de start.

2. Ridica bara deasupra capului pana ce bratele sunt complet intinse. 

3. Coboara bara in spatele cefei, usor si controlat.

4. Ridica bara din nou deasupra capului.

5. Coboara bara in fata, la pozitia de start. 

6. Repeta in acest fel (alternand intre spate si fata) pana atingi numarul de repetari dorit. 

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.