Genuflexiuni cu bara pentru trapez

Publicat in

Principala grupa musculara lucratacvadriceps 
Alti muschi lucratifesieri, femurali, lombari
Echipamentbara pentru trapez
Mecanicacompusa

Genuflexiunile cu bara pentru trapez protejeaza mai bine spatele si soldurile, de aceea sunt mult mai potrivite pentru persoanele de rand, care nu practica sporturi de performanta.

pozitie de start
pozitie de final

1. Pentru acest exercitiu aveti nevoie de o bara pentru trapez, zisa si bara hex. Este o bara cu o forma specifica, conceputa pentru a putea lucra trapezul. 

2. Se incarca bara cu greutati si se sta in centrul ei. Se prinde de manerele laterale, stand aplecat pe vine, cu spatele drept si privirea inainte. Aceasta este pozitia de start.

3. Impinge cu partea din fata a picioarelor in sol pentru a simti tensiunea in cvadricepsi (nu impinge cu calcaiele pentru ca atunci vei executa o indreptare cu bara pentru trapez). Extinde soldurile si genunchii si mentine spatele drept.

4. Dupa ce ajungi in pozitia verticala, revino cu greutatile pe sol. Repeta.

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Genuflexiuni Zercher Genuflexiunile Zercher nu sunt cunoscute de multi din pacate. Sunt excelente pentru dezvoltarea fortei si intaririi picioarelor, abdomenului si zonei lombare. Este si un exercitiu foarte bun pentru cei care nu pot face genuflexiuni cu bara in spate din cauza problemelor lombare. 14 Feb, 2016
Genuflexiuni cu gantera la piept Acest fel de genuflexiuni sunt utile mai ales celor care nu pot executa corect genuflexiunile cu bara in spate. Exersand cu genuflexiunile cu gantera la piept garantat veti invata sa le faceti corect si pe cele cu haltera in spate. 14 Feb, 2016
Stretching pentru cvadriceps Nu este un exercitiu pentru masa musculara sau forta, ci unul pentru incalzirea muschiului, care ar trebui facut inainte de fiecare antrenament de picioare. 14 Feb, 2016
Hack Squat la aparat Hack Squat este un exercitiu eficient, dar aceasta varianta a sa necesita accesul la un aparat special, care nu este disponibil in toate salile de forta. 14 Feb, 2016
Genuflexiuni cu gantere Este o varianta mai usoara de genuflexiuni cu greutati. Este un exercitiu bun pentru incepatori si pentru cei cu probleme la genunchi sau spate, care vor sa evite genuflexiunile cu bara dar nu vor sa evite complet aceasta miscare de baza. 14 Feb, 2016
Genuflexiuni cu gantera intre picioare Aceste genuflexiuni sunt putin ciudat de facut, dar dupa ce le veti incerca nu le veti mai scoate din antrenament. Asemanatoare ca impact asupra muschilor cu fandarile, sunt mult mai agresive decat aceasta. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.