Rasturnari de cauciuc

Publicat in

Principala grupa musculara lucratacvadricepsi
Alti muschi lucratifemurali, fesieri, lombari, gambe, antebrate, piept, umeri, trapez, triceps
Echipamentaltul
Mecanicacompusa

Un exercitiu de tip strongman, care necesita doar un cauciuc de camion si suficient spatiu in care sa il misti.

pozitie de start
pozitie de final

1. Pentru acest exercitiu ai nevoie de un cauciuc de camion sau de tractor.

2. Apuca cauciucul din pareta de jos, de margine, pozitioneaza picioarele putin mai in spate, si stai cu pieptul deasupra cauciucului sau impins in el, in functie de marimea sa. 

3. Pentru a ridica cauciucul, extinde genunchii, soldurile si gleznele si impinge in cauciuc. 

4. Cand cauciucul este ridcat la 45 de grade, fa un pas inainte si impinge cu genunchiul in cauciuc. Pe masura ce faci asta impinge in el si cu bratele pentru a il da peste cap. Repeta de cate ori este nevoie. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Tragerea saniei in 4 labe Tot un exercitiu de tip strongman, care nu lucreaza doar picioarele, ci absolut tot corpul. Necesita o foarte buna conditie fizica si o putere dezvoltata. 14 Feb, 2016
Genuflexiuni cu gantera intre picioare Aceste genuflexiuni sunt putin ciudat de facut, dar dupa ce le veti incerca nu le veti mai scoate din antrenament. Asemanatoare ca impact asupra muschilor cu fandarile, sunt mult mai agresive decat aceasta. 14 Feb, 2016
Genuflexiuni cu bara in spate Genuflexiunile cu bara in spate reprezinta exercitiul de baza pentru picioare. Alaturi de indreptari si impins cu haltera din culcat, este unul din cele 3 exercitii de baza din culturism. Unii il considera regele tuturor exercitiilor. 14 Feb, 2016
Genuflexiuni cu gantere Este o varianta mai usoara de genuflexiuni cu greutati. Este un exercitiu bun pentru incepatori si pentru cei cu probleme la genunchi sau spate, care vor sa evite genuflexiunile cu bara dar nu vor sa evite complet aceasta miscare de baza. 14 Feb, 2016
Genuflexiuni Frankenstein Un nume hazliu si ciudat pentru un exercitiu atat de complex si dificil precum genuflexiunile. Pe langa coapse acest exercitiu iti va lucra aproape tot corpul, inclusiv umerii si bratele. Este un exercitiu specific halterofililor. 14 Feb, 2016
Genuflexiuni la cutie Genuflexiunile la cutie favorizeaza dezvoltarea fortei explozive. Diferenta dintre ele si genuflexiunile la banca, este ca in cazul celor la cutie ne asezam pe suportul din spate, nu doar il atingem. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.