Rasturnari de cauciuc

Publicat in

Principala grupa musculara lucratacvadricepsi
Alti muschi lucratifemurali, fesieri, lombari, gambe, antebrate, piept, umeri, trapez, triceps
Echipamentaltul
Mecanicacompusa

Un exercitiu de tip strongman, care necesita doar un cauciuc de camion si suficient spatiu in care sa il misti.

pozitie de start
pozitie de final

1. Pentru acest exercitiu ai nevoie de un cauciuc de camion sau de tractor.

2. Apuca cauciucul din pareta de jos, de margine, pozitioneaza picioarele putin mai in spate, si stai cu pieptul deasupra cauciucului sau impins in el, in functie de marimea sa. 

3. Pentru a ridica cauciucul, extinde genunchii, soldurile si gleznele si impinge in cauciuc. 

4. Cand cauciucul este ridcat la 45 de grade, fa un pas inainte si impinge cu genunchiul in cauciuc. Pe masura ce faci asta impinge in el si cu bratele pentru a il da peste cap. Repeta de cate ori este nevoie. 

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.