Fandari incrucisate

Publicat in

Principala grupa musculara lucratacvadriceps
Alti muschi lucratiglutei, femurali
Echipamentgantere
Mecanicacompusa

Un exercitiu care necesita o oarecare mobilitate pentru a fi facut, ceea ce ii sporeste putin gradul de dificultate.

pozitie de start
pozitie de final

1. Stai in picioare tinand cate o gantera in fiecare mana. Aceasta va fi pozitia de start.

2. Fa un pas in spate cu piciorul drept, astfel incat sa se incruciseze cu cel stang. Du-l cat mai in spate si mai departe in lateral poti.

3. Lasa-te in jos facand o fandare cat mai adanca. Coboara pana ce genunchiul piciorului aflat in spate aproape ca atinge podeaua. 

4. Imediat impinge in picioare pentru a ajunge inapoi la pozitia de start. Repeta pentru a atinge numarul de repetari dorit.

5. Fa acelasi lucru dar de data asta du piciorul stang in spate.

Variatii: Acest exercitiu poate fi facut si tinand o haltera in spate sau fara a folosi greutati.

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.